paspoort moet 18 maanden geldig zijn?

• machteld

In de eisen van vergunninghouder staat: copie van paspoort dat nog 18 maanden geldig is?

mijn paspoort is geldig tot okt 2005= 16 maanden…

moet ik dan echt een nieuw paspoort kopen, nu al?!!

weet iemand dat? bedankt!

• mariska

Ja je paspoort moet 18 maanden geldig zijn als het kopie word verstuurd, ik had hetzelfde,mijn paspoort was ook nog 15 maanden geldig,maar dat is niet genoeg.

Groetjes

• Mei

Ik zou het toch nog even na vragen, want ik weet niet of china dat als eis stelt of dat K&T het zeker voor het onzekere neemt. In het laatste geval, zou het nu ook anders kunnen zijn, omdat de wachttijd zo terug loopt.

• Meta Meulenbelt

Wij zijn afgelopen vrijdag op intake geweest bij K&T, en in het formulier van de documenten staat nog steeds dat een paspoort 18 maanden geldig moet zijn. Wij hebben geluk, onze paspoorten zijn net afgelopen maart verlengd.

Groetjes,

Meta

• jacqueline

Wij hebben vorige week een voorstel ontvangen en deze week een heleboel info van wereldkinderen en daar staat in dat het minimaal 9 maanden geldig moet zijn !

We moeten volgende week voor de landen bijeenkomst, ik ga het nog eens navragen !

• suzanne

Jacqueline,

Een jongen of meisjeen hoe jong? Gefeliciteerd.

En uit welk land?

Gaan jullie hem/haar zelf ophalen?

Suzanne

• jacqueline

Een dochter !!! We noemen haar Nina en we zijn dolgelukkig !!

Als het goed is reizen we in juli af, je begrijpt, we kunnen niet wachten !

Ze is geboren op 16-06-2003

• Stephanie

Hoi Jacqueline,

Ook van mij: van harte gefeliciteerd!!! Hebben jullie ook al een foto? Wat zullen jullie opgelucht zijn dat aan dit wachten een eind gekomen is. En nu hopelijk zo snel mogelijk naar haar toe!!!

Heel veel geluk gewenst.

Groetjes,

Stephanie

• suzanne

Nu is het dus aftellen.

Heel veel geluk en alvast een hele fijne reis gewenst.

Ook alvast gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie dochter. Het vieren van haar verjaardag stel je gewoon even uit. Duurt hopelijk niet zolang.

Suzanne

• jacqueline

Dank jullie wel voor de lieve reacties !!

We zijn momenteel druk met van alles kopen, inentingen regelen , haar kamertje en nog veel meer ! Gelukkig hebben we wat te doen, anders duurt het helemaal lang !

We hebben natuurlijk ook foto's, we waren op slag verliefd, ze is echt super schattig !!