Dag allemaal,
Wie weet of er eigenlijk meerlingen ter adoptie worden afgestaan.
Zoja welke landen?
Allemaal alvast hartstikke bedankt voor het antwoord.
groetjes marion
Denk niet dat er uit ethiopië veel tweelingen of siblings voorkomen dit gebeurt ,maar heel sporadisch dit geld ook voor china en ook voor indiaals je echt tweelingen bedoeld weet ik het niet
maar siblings en triblings komen met name uit polen , colombia en suriname brazilië haiti en zuid afrika maar het gaat dan over het algemeen voor siblings en geen triblings.
groetjes froukje
Hoi,
Ik ben de trotse pappa van een Chinese tweeling. Li Na en Ning Na zijn op 19 april 4 jaar oud geworden en wij hebben natuurlijk heel veel mazzel gehad. Wij hebben in alle papieren duidelijk opgenomen dat wij het dolgraag wilden, maar iedereen vertelde ons dat wij kansloos waren. Gelukkig was dit niet het geval. Onze droom (ik heb bij 2 tweelingen in de klas op de basisschool gezeten) kwam uit. Na ons weet ik dat er nog een keer een tweeling uit china is gekomen naar Leiden.
De kans dat het uit China voorkomt is bijna 0%. Als er al tweelingen ter adoptie worden afgestaan, krijgen ze Amerikaanse ouders.
Willem
hallo
ook wij kregen 7 jaar geleden het lang verwachte telefoontje.
jullie worden ouders van een tweeling( 2 fantastische jongentjes van 10 weken oud)
tot op de dag van vandaag zijn wij zo dankbaar dat juist ons dit mocht overkomen.
de jongens komen net als hun zusje uit colombia.
ook wij hebben duidelijk in al onze papieren deze wens opgenomen.
esther
Yvonne,
Dat lijkt me veel te kort door de bocht. Chinezen zijn wel erg gevoelig voor status en als we het inkomen van Amerikanen vergelijken met ons verdienen ze inderdaad meer. Dat maakt indruk in China, maar of ze meer betalen lijkt me onzin. Dat is ook totaal onbelangrijk binnen het adoptieverhaal!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?