meerlingen

• Meta

Wat ik heb gehoord is dat het bruto inkomen in de USA hoger ligt dan in andere landen (met name NL dan natuurlijk) omdat ze daar van dat inkomen veel meer dingen zelf moeten verzekeren en betalen die bij ons collectief geregeld zijn. Daardoor lijkt het alsof ze meer geld te besteden hebben en om een tweeling uit China te adopteren moet je aan kunnen tonen dat je voldoende inkomen hebt. Ergo, er gaan meer tweelingen naar de USA.

Echter, er worden door Amerikanen in aantallen ook meer kinderen uit China geadopteerd, en of het procentueel ook zo is dat er meer tweelingen naar ouders in de USA gaan weet ik niet. Dat zou dus nog best wel kunnen meevallen.

Groeten,

Meta

• Bram

Vreemd ik zou juist verwachten dat er juist in Amerika minder kinderen uit het buitenland worden geadopteerd Gezien de hoeveelheid te adopteren uit amerika zelf.

In nederland komen weinig kinderen in aanmerking voor adoptie waardoor Nederlanders vaak uitwijken naar het buitenland. Echter in Amerika zijn ontzettend veel kinderen ouderloos en beschikbaar voor adoptie. "k vind het echt vreemd.

• marion

Beetje laat, maar iedereen als nog bedankt.

Maar nog 1 vraagje, als je dus heel specifiek voor een meerling (tweeling) kiest dan zal dat natuurlijk je wachttijd ernorm verlengen of zie ik dat verkeerd!

Groetjes M