Hoi,
Wij willen in de toekomst een 4de kind adopteren… We hebben een pleegkind van 11, een bio-kind van bijna 2 en ik ben weer zwanger… Wij zouden daarna nog 1 kind willen. Maar het liefst met niet te veel leeftijdsverschil… Ik wil wel het liefst een baby adopteren… Onze oudste kwam namelijk met 5 a 6 jaar bij ons wonen. Leuk, maar anders…
Ik ben zo benieuwd hoelang de procedures duren. Vanaf welk moment moeten we ons gaan inschrijven… Hoor soms verhalen van een wachttijd van 7 jaar…
Verder nog een andere vraag… Een vraag die ik moeilijk vind te stellen, omdat hij zo anders geinterpreteerd kan worden…
Ik zou het liefst een blank kindje willen… Onze oudste is een marokkaan… Mijn supermannetje.. Ik heb daar totaal geen moeite mee, waar ik wel heel veel moeite mee heb is al die, voor mijn gevoel uit zijn verband getrokken positieve reacties… Stuk voor stuk spreekt men over zooooooveeeeeel respect en zoooooo knap van ons enz,… (speelt ook nog eens mee dat hij behoorlijk gehandicapt is) Dat vind ik dus het moeilijkste van alles… Hoewel ik er geen geheim ofzo van wil maken dat het een adoptie kind is, vind ik het erg prettig als het niet helemaal gelijk te zien is… Dat scheelt al een hoop voor alle vreemden… Is dat heel raar??
((een niet blank kindje die geen baby meer is, is ook meer dan welkom hoor.., maar ik ben wel aan het bedenken wat ik graag zou willen…dan kom ik daar uit))
groetjes, rebekka