voorstellen

• Mariska

Ik heb een vraagje mbt de voorstellen,ik las net op de site van wereldkinderen dat de voorstellen tot 15 december binnen zijn,nu hebben wij zelf Kind en Toekomst als vergunninghouder en ben ik zo bemieuwd of die voorstellen landelijk gelijk lopen,of dat daar ook nog verschil in zit per vergunninghouder.ook ben ik benieuwd of er nog een lange tijd tussen zit vanaf het moment dat de voorstellen binnenkomen bij de vergunninghouder en het moment dat je persoonlijk word ingelicht.Onze papieren zijn 29 mei naar China verstuurd en we hoorden toen dat we moesten rekenen op een wachttijd van ongeveer 9 maanden,maar als ik het zo allemaal lees lijkt deze wachttijd enorm af te nemen,klop dat? groetje mariska

• Mei

K&T heeft de voorstellen ook binnen. De wachttijd gaat gelijk op na DNC.Wachttijd is nu tussen de 6 en 7 maanden….

• Evelien

K&T heeft een geheel vernieuwde website. Onder het kopje “nieuws” kun je de stand van zaken zien wat betreft de voorstellen. Daar staat dat ze de voorstellen uit China hebben gekregen voor dnc tot en met 11 december.