wachtlijst WK

• Mireille

Beste allemaal,

Ik kijk net op de site van WK en tot mijn grote verdriet zie ik dat de wachtlijst van ons land (Nepal) verlengd is. Verderop in dit prikbord zie ik dat iemand heeft gezien dat de voorstellen van WK tot 15 december binnen zijn? Wat betekent dit en vooral waar kan ik dit vinden op de site? En hoe zit dit met de wachtlijst. Vorige week moesten we officieel nog 6 maanden op de wachtlijst is dat nu ineens 12 maanden (door de verlenging) of geldt dit voor nieuwe aanmeldingen? Wie kan me duidelijkheid geven? Bij voorbaat dank!

• Annalies

De voorstellen die binnen zijn van van het contact China.

De wachttijd geldt voor iedereen die op de algemene wachtlijst staat.

alleen als je al op de Nepal wachtlijst staat geldt die wachttijd niet voor jullie.

• Annalies

Voor Nepal geldt een algemene procedure tijd van 18 maanden.

binnen die tijd moet je dus een intake gesprek bij WK hebben gehad. Pas daarna kom je op de Nepal wachtlijst.

Het nieuws over de voorstellen van China staan onder adoptie - China - Nieuws

• Mireille

Dank je voor je reactie! We staan al op de Nepal lijst. We hebben vandaag met WK gebeld en het blijkt dat de verlenging van 6 maanden niet voor ons geldt maar alleen voor de mensen die zich nu aanmelden voor Nepal. Wat een opluchting! Nogmaals bedankt voor je reactie.