waar haal je je inentingen

• lin

Als alles meezit worden onze papieren in augustus naar china verstuurd, nu is mijn vraag wanneer kan je je inentingen halen en waar kan dat bij de ggd of bij je huisarts en waar moet je je op laten prikken. en moet je je medicijnen die je gebruikt laten opschrijven in een soort briefje.

groet van lin

• Sabine

Hoi Lin,

Bij de GGD krijg je een goed advies over de benodigde inentingen en als je een afspraak maakt, wordt je gelijk ingeent. Je moet de inentingen wel zelf betalen, maar sommige ziektekostenverzekeringen vergoeden ze wel.

Ik weet niet precies, wat voor China nodig is. Waarschijnlijk hepatitis en DTP. je krijgt een vaccinatie boekje mee waarin de inentingen vermeld staan.

succes!

groetjes,

Sabine

• Yvonne

Bij ons in de papieren die we van Kind en Toekomst kregen staat dat er veel ouders zijn die alleen een havrix injectie nemen.

Onze documenten zijn in mei verstuurd en binnenkort gaan we ons daar eens op orienteren.

• machteld

volgens mij is hepatitis en DTP wat geadviseerd wordt.

Ik zou het WEL gewoon nemen allebei. Ik ben zelf jaren ziek geweest van iets wat ik in china had opgelopen terwijl ik daar kerngezond heenging.

• carola

Hallo Lin,

Wij hebben net ons voorstel gehad en dan weet je ook naar welke provincie je gaat, ik heb dus nu pas naar de GGD gebeld voor een afspraak daar kunnen ze je vertellen welke vaccinaties je nodig hebt.

Succes

Groetjes Carola