Mij lijkt het ontzettend mooi een adoptie vanuit suriname te doen…maar ik zie dat dat maar EUR 5000 kost klopt dat wel?
Gelezen op de Meiling site.
Financiën
De adoptiekosten voor het Suriname kanaal zijn €3000,- exclusief reis- en verblijfskosten.
Als er meerdere kinderen tegelijk worden geadopteerd komt er per volgend kind €1000,- bij. Dus voor een sibling €4000,- , een tribling €5000,- etc.
Deze bedragen kloppen. Maar er komen maar ongeveer 10 kinderen per jaar naar Nederland.
De genoemde bedragen voor adoptie uit Taiwan en China en Suriname zijn de bedragen voor dit jaar. Overigens in de twee jaar dat wij lid zijn niet noemenswaardig verhoogd.
Alleen voor Taiwan staat er een bijdrage van 1900 euro op de site voor papierwerk vertaling en dergelijke en dat moet 1915 euro zijn.
je kunt denk ik info krijgen bij ‘via’ en de raad vd kinderbeschermijng,je zult je op moeten geven net zoals adoptie buitenlands kind en je cursus en beginseltoestemming hebben gekregen,daarna kan je aangeven dat je een adoptie van een binnenlands kind wilt.Renske schreef:
>
> Ik wil eigenlijk ook meer informatie over Nederlandse adoptie
> maar kan hier nergens iets over vinden. Over waar ik me
> daarvoor moet inschrijven en de kosten e.d.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?