adoptie uit Libanon

• mascha

Hallo,

Ik wil graag weten of er mensen zijn hier die, zoals ik uit Libanon geadopteerd zijn?( of mensen kennen )

Ik ben geboren in 1972

• E

Ja zeker ken ik mensen die uit Libanon zijn geadopteerd. Ik weet ook dat ze van begin jaren 70 zijn. En dat er al een keer een reunie is geweest voor alle geadopteerden uit Libanon. En volgens mij zijn ze ook bezig met een nieuwe reunie te organiseren.

Ben je nog nooit eerder met andere libanees geadopteerde incontact gekomen?Heb je zin om in contact met ze te komen laat het dan weten, dan vraag ik eens rond.

Groet

E

• mascha

Hoi E!

Jammer dat ik je naam niet weet, ben je een man of vrouw??

Erg bedankt voor je reactie!!Je mag me ook mailen op mijn mailadres.

Ik weet niks van een reunie, maar zou er graag wat meer over weten. Kom jij ook uit Libanon?? Zou het leuk vinden wat van je te horen!!

groetjes, Mascha

• mascha

ik zie nu net dat emailadressen er helemaal niet bij staan. Dan maar even op deze manier mailen!

groet! M

• E

Hoi,

Ja, ik hou er niet zo van om alles op sites te melden. Maar ik kom niet uit Libanon, maar ben wel geadopteerdin '75; uit Indonesie.

Lijkt me leuk om wat meer te mailen maar dan via mijn mail adres.

Groetjes

E

• mascha

hoi,

Ja, zou je me misschien dan iets meer kunnen vertellen over een mogelijke reunie waar je iets vanaf wist??alvast bedankt!

m

• E

Hoi mascha,

Ik zat net op mijn werk toen ik je terug schreef.(maar het was te warm om binne te blijven in mijn kantoortje dus snel weer naar buiten….) Maar hoe kan je mijn mail adres zien, dacht ik later? Want dat is wat rustiger schrijven en vertellen dan zo, via deze site. Kunnen we daar achterkomen hoe je mijn mailadres krijgt zonder dat alle duizenden anderen het lezen/zien?

Ik heb net mijn vriendin gebeld voor meer info voor die reunie, maar niemand thuis. Dus ik blijf proberen. Sorry ik kan je niet meer vertellen dan dat ze een paar jaar geleden een reunie in Utrecht hebben gehad in een hotel, wat een geslaagde dag was geworden. Mijn vriendin zat toen in de organisatie daarvan. Maar ik weet niet hoe en wanneer de eerst volgende keer bijelkaar komen is. Leuk dat je daar interesse voor hebt nu. Ik heb veel geadopteerde die ik ken in mijn directe omgeving en dikke vriendinnen zijn geworden en dat vind ik altijd wel een pluspunt. Dus ik hoop dat jij kan vinden wat je zoekt tussen de Libanese geadopteerden .(en misschien ook wel met andere geadopteerden?)

Ik laat nog van me horen,

greetz

E

• mascha

hoi,

ja zou ik graag willen weten!! wil nl graag een keer naar zo'n reunie!! Ik hoor het graag van je!! bedankt alvast!

groet, mascha

• E

hoi m,

Ik heb mijn vriendin gesproken, ze wil graag je mail adres zodat ze je de uitnodiging kan sturen, maar zij organiseert het dit jaar niet dus kon ook niet vertellen wanneer het is. Even kijken hoe je je mail adres kan achterlaten zonder het hierop te zetten.

Wegens omstandigheden wil ze helaas even geen contact met ‘nieuwe’ geadopteerden. ik ben nog verder in mijn adressen bestand aan het zoeken naar libanees adoptos.

Groetjes

E

• mascha

hoi,

dank je maar ik geef nooit zomaar mijn emailadres. Dus misschien kan ze het gewoon hier op de site zetten, dan zie ik het vanzelf!

bedankt,

groet, m