Kosten China

• Ethel

Hallo!

Wij verwachten december/januari a.s. ons voorstel voor een kindje uit China. Nu weten we dat we dan nog een bepaald bedrag (aan Meiling) moeten betalen (iets van ruim 500 Euro) aan begeleidingskosten in China.

Weet iemand waar het andere bedrag ongeveer op komt: dus reiskosten naar China en terug, reiskosten in China (bijv. binnenlandse vlucht), hotelkosten, etc., dus het bedrag dat je vooraf moet voldoen. De donatie aan het kindertehuis van 3000 Dollar weten we en de “administratie” kosten ter plekke ook, maar dat andere bedrag zijn we toch wel erg nieuwsgierig naar. We zullen overigens reizen met z'n drieen (incl. ons dochtertje) heen en met z'n viertjes weer terug.

Hopelijk kan iemand ons wat duidelijkheid verschaffen.

Alvast bedankt!

Groetjes, Ethel

• jacqueline

Hoi ! Wij zijn net terug en hebben onze dochter Nina opgehaald ! Wij hebben 8500 aan wereldkinderen betaald en daar zat die 3000 voor het tehuis al in. Verder 1850 dollar voor de hotels en binnenlandse vluchten en 2500 voor de tickets Beijing-Amsterdam, wij hadden voor Nina op de terugweg een ticket gekocht. Verder vallen de kosten die je daar maakt erg mee, het is erg goedkoop ! Ik hoop dat je hier wat aan hebt ! Veel succes verder !

• Ethel

Hoi Jacqueline!

Bedankt voor je reactie! Gaat het goed met Nina?

Als ik het goed optel kwamen de - om het zo maar te noemen - reis- en verblijfkosten voor jullie tweeen op bijna 4500 dollar. Daar komt voor ons dan nog een retourticket bij, ik heb geen idee of dat voor een kind van 7 goedkoper is ….

In ieder geval bedankt Jacqueline, veel plezier met jullie Nina!

Groetjes, Ethel

• carola

Hallo Ethel,

Wij vertrekken op volgende week naar China om onze dochter op te halen, wij hebben verder nog geen rekening binnen voor de binnenlandste vlucht maar voor de terugweg hebben ook wij een extra ticket gekocht (is ook extra bagage dus lekker shoppen) voor het kinderticket betaal je volgens mij iets van 700 euro dus dit ticket is bijna net zo duur dan een retour voor jezelf.

groetjes Carola

• Ethel

Hoi Carola!

Gaaf dat jullie volgende week al gaan! Spannend!

Ik was benieuwd naar jullie vergunninghouder. Wij hebben Meiling en we willen ze binnenkort ‘ns bellen om te vragen waar we zo’n beetje op moeten rekenen. Dit lijkt me niet zo moeilijk, vlucht en hotelkosten zijn toch eigenlijk steeds hetzelfde. Nou, geniet van jullie adoptie-reis en bedankt voor je reactie.

Groetjes van Ethel

• suzanne

Carola een fijne reis en heel veel geluk met jullie dochter.

Suzanne

• carola

Hoi,

Wij hebben als vergunninghouder wereldkinderen. Volgens mij kunnen tickets nog best wel varieren in prijs denk bijv. aan de tijd van het jaar, maar ik denk dat ze je bij meiling best een idicatie kunnen geven wat betreft de kosten.

Groetjes Carola

>