Hallo allemaal,
Dit is de eerste keer dat ik hier kom… Ik ben Chantal en ik heb samen met mijn man een dochtertje die in november dit jaar alweer drie jaar wordt…
Vorig jaar augustus besloten we dat het wel leuk zou zijn om een broertje of zusje voor haar te krijgen. Meteen raakte ik zwanger en helaas eindigde dit in een miskraam… En afgelopen maand heb ik mijn derde miskraam gehad… Iedereen om me heen raakt zwanger en helaas… bij mij blijft het maar niet zitten…
Voordat ik zwanger raakte van ons dochtertje heeft het heel lang geduurd… Achttien maanden zijn we zeker bezig geweest… We zouden in augustus toen starten met behandelingen nadat ik in juni het laatste onderzoek zou krijgen maar op 1 april 2001 was het toch spontaan raak… In die periode hebben we het al veel over adoptie gehad… Wat zouden we doen als we helemaal geen kindje konden krijgen??? We stonden allebei open voor adoptie!
Het verlangen om te adopteren werd steeds kleiner toen we ons meisje kregen, maar nu inmiddels weer groter, aangezien het nu niet lukt een tweede kindje te krijgen…
De wens voor een tweede kindje is net zo groot als toen naar een eerste!!!
Het enige waar ik erg tegenop zie zijn toch de financiele zaken en het lange wachten… Ik ga hier lekker even wat lezen en ik ga me eens goed in allerlei dingen verdiepen… Jullie zien me hier vast wel vaker!