uit welke landen is alleenaanvraag mogelijk binnen huwelijk?

• machteld

Nou , de vraag zegt het al, weet iemand van jullie dat?

We zijn nu bezig met adoptie van een kindje uit China.

We zijn getrouwd en 35 en 44 jaar -net- oud.

Als we evt een tweede kindje willen adopteren is China niet mogelijk, begrijpen we.

Welke landen evt wel? hartelijk dank!

groetjes, Machteld

• marianne

volgens mij is alleenvraag china wel mogelijk hoor, je zou het eens na kunnen vragen bij de vergunninghouder, succes

• lin

hallo machteld,

alleen aanvrager binnen het huwelijk uit china is volgens mij wel mogelijk ook voor een tweede kindje, ik zou als ik jou was gewoon de vergunninghouders om informatie bellen of mailen en anders lid te worden van een yahoo group voor alleenaanvragers daar kan je ook wel andwoord op je vraag krijgen, ik ben geen alleen aanvrager maar in 2003 toen we de cursus deden was er ook een echtpaar waar de man al tegen de 50 liep en de vrouw net 40 die krijgen binnenkort een voorstel uit china.

groet van lin en sterkte met jullie beslissingen.

• Margreet

Goh Lin, dat verbaasd mij. Ik weet niet beter dan dat 1ouder adoptie binnen het huwelijk vanuit China niet kan. (heb dat nl. niet zo lang geleden nagevraagd)

Was dit stel echt getrouwd of woonden ze samen? Want 1ouder adoptie door samenwonenden kan wel. Als ze getrouwd zijn, ben ik erg benieuwd of ze ook daadwerkelijk een voorstel krijgen.

Uit welke landen het wel mogelijk is, weet ik niet. Succes. Groetjes Margreet

• froukje

Misschien is het verstandig om de Nas eens in de gaten te houden voor een eventueel tweede adoptie Bolivia heeft als boven grens volgens mij 50

groetjes froukje

• lin

hoi margreet,

volgens mij waren ze getrouwd, maar begin nu te twijfelen maar ze kunnen elk moment een voorstel verwachten dat weet ik wel en ik geloof via kind en toekomst.

• Yvonne

Hoi Machteld,

Alleenaanvragen in China mag niet binnen een huwelijk, wel in een relatie.

Volgens mij zijn dit de landen waar je binnen een huwelijk alleen kunt aanvragen.

Wereldkinderen: India (moeilijk plaatsbaar kind), Brazilie, Haiti, Peru (kind vanaf 3 jaar en je moet tussen de 30 en 45 zijn).

Kind en Toekomst: Slowakije, Rusland en Bulgarije.

Maar om het echt helemaal zeker te weten kun je inderdaad het beste een belrondje naar de vergunninghouders houden.

Groetjes,

yvonne

• vivianne

Hallo Machteld

Wij doen alleen aanvraag binnen het huwelijk.

6 maanden geleden gebeld :

* Wereldkinderen neemt leeftijd niet aanvragende partner mee. Dus ouder kind!

Alleen Haiti mogelijk

* Kind & Toekomst houdt geen rekening met leeftijd partner

mogelijkheid toen Nigeria( allemaal spec. need kindjes)

laatst gelezen dat zij een aantal oost blok landen als nieuwe contacten

hebben, waarvan ik de eisen niet weet.

* NAS zegt mogelijkheden te hebben maar hebben nog niet bemiddelt alleen

proefadoptie gedaan.

verder was toen volgens mij weinig meer mogelijk.

Eventueel Zelf doen is een optie.( zijn wij nu mee bezig!!)

succes Vivianne

• Yvette

Hoi

Volgens mij zijn inderdaad de K&T Oostblok kanalen een optie voor alleenaanvragers binnen een huwelijk.Misschien Rusland, Nigeria, misschien Slowakije, Bulgarije

Via de NAS: Panama, Bolivia misschien

Er is trouwens van K&T op 14 oktober a.s. een bijeenkomst over de oost-europa kanalen

Succes

• Mei

Slowakije bleek achteraf niet mogelijk te zijn voor alleen aanvragers binnen een huwelijk.

China is helaas ook echt onmogelijk.