hallo allemaal,
Ben helemaal nieuw op dit forum, dus zal me eerst ff voostellen. Ik ben Debby, een vrolijke enthousiaste jongedame van 30 lentes. Samen met mijn man droom ik van een gezinnetje. Vanaf het begin wisten we dat dit niet zonder slag of stoot zou gaan, want ik heb het Syndroom van Turner waardoor ik zelf niet zwanger kan worden. Uit eindelijk besloten we afgelopen juni om de sprong te wagen en ons op te geven voor adoptie. We weten dat dit een lang en traject zal worden, maar het valt niet mee hoor ! Normaal moet iemand 9 maanden op een kindje wachten, maar zoals het er nu uitziet gaat het bij ons 4 jaar of misschien wel langer duren. Het was wel even schrikken toen ik de VIA vanmorgen aan de lijn had en ze zonder blikken of blozen vertelden dat we het eerste kwartaal 2006 aan de beurt zijn voor de voorlichting. Da's gewoon nog 1,5 jaar !! Heb gelijk weer een megadip natuurlijk…Kan iemand me misschien opvrolijken met een leuk en positief verhaal ? En tips om de komende 1,5 jaar door te komen zijn ook meer dan welkom. Graag hoor ik van jullie hoe jullie deze verschrikkelijke tijd zijn doorgekomen. Is er misschien iets wat we kunnen doen ondertussen ?
Hopenlijk tot gauw !
Groetjes Deb