voorstel terug gedraaid

• verdrietige moeder

Ik wil iets met jullie delen omdat ik op zoek ben naar mensen die de zelfde ervaring hebben of mij moed in kunnen praten.Op 28 april 2004 kregen wij een voorstel.Wij helemaal in de wolken en op 19 aug 2004 krijgen wij het bericht dat ons kindje in Taiwan blijft en is opgehaald door haar geboorte moeder uit het tehuis.

Wij voelen ons verslagen en begrijpen de situatie.Het verdriet en de leegte zijn onbeschrijfelijk.Blijde verwachting verandert in een rouwproces.Weet iemand of er mischien een mailing groep bestaat met mensen die dit is overkomen.

• lin

hallo

wat een akelig nieuws voor jullie, ik heb er nooit van gehoord of er een mailinglijst van is, mischien moet je eens onder yahoo kijken mischien vind je info, wat jullie is overkomen heb ik een paar jaar terug gehoord van mensen die zouden twee jongentjes krijgen en dat is toen ook niet doorgegaan, zij hebben later een dochter ontvangen.

Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen met dit verlies en hopelijk breek de zon gauw weer door voor jullie.

groet van lin

• kim

het enige wat ik wil zeggen, is dat ik hoop dat jullie zo snel mogelijk een voorstel krijgen van een mooie zoon of dochter, blijf moed houden!!!

• Annalies

Sterkte de komende tijd en ik hoop voor jullie een vlot nieuwe voorstel.

Ja die twee kindjes kwamen ook uit Taiwan.

Zie voor dat bericht en contact het forum van Meiling.

daar staat het namelijk op en die ouders zochten ook lotgenoten.

er zijn enkele reacties geplaatst op dat forum.

• Mei

Als je dat overkomt, lijkt me dat heel erg zwaar. Ik wens je dan ook veel sterkte.

Wel is het zo dat adoptie er is omdat kinderen geen papa en mama meer hebben die voor hen kan zorgen. Als dan toch blijkt dat een kindje wel bij zijn of haar biologische moeder kan blijven, is dat voor hen natuurlijk wel geweldig. Maar ja het geluk voor de één is dan een verdriet voor de ander.

• Claudia

Vreselijk!!!!

Het is al zo helemaal jullie kindje he.

Veel sterkte.

• Mirte

jeetje,wat hard zeg!!moet er niet aan denken!sterkte!

• suzanne

Hallo verdrietige moeder.

Wij hebben in 1987 een voortel gekregen. Een meisje. We waren zo blij maar begin januari 1988 hoorden we dat zij heel erg ziek was. Twee weken voordat we haar zouden ophalen is ze overleden. Je weet niet wat je hoort dan he!! Je hoopt zo dat ze het toch haalt. Ach we hadden ons er zo op verheugt.

Het heeft heel, heel veel pijn gedaan.

Later in 88 hebben we een voorstel gekregen en zij is nu ruim 15 jaar bij ons. Waar we heel gelukkig mee zijn hoor

Ik kan me jou verdriet heel goed voorstellen, je verheugt je er enorm op en ze is zo welkom he!!

Ik wens je heel veel sterkte toe. Ik hoop dat jullie gauw een nieuw voorstel krijgen dat kan het verdriet verzachten. Suzanne

• Annalies

Kopie van Meiling forum:

Ik heb wel de naam weggehaald ivm privacy.

zoek ouders…oproep!!!!

« Gepost op: 03/11/2002, 17:58:44 »

——————————————————————————–

Zoals jullie hebben kunnen lezen is ons voorstel van 2 zonen niet doorgegaan. Ik hoor via internet veel ouders die dit is overkomen. Ik wil graag een lotgenotengroep maken zodat we samen elkaar nazorg kunnen bieden. Het schijnt dat Meiling deze vorm van nazorg (nog) niet kent. Ik heb wel al een bericht naar de klachtencommissie gemaild met de vraag of dit niet geregeld kan worden. Het is toch te gek dat je voorstel op het laatst niet doorgaat en je dan niets meer hoort.

Je kunt me prive mailen, lijkt me ook prettiger ivm privacy!!!!!!!!

cosmo@snel.net

groetjes xxxxxxx

• Nancy

Tjee wat moeilijk voor jullie zeg. Ik wil jullie bij deze veel sterkte wensen en hopelijk gaat het zonnetje weer snel schijnen. Jullie verhaal was altijd mijn grootste angst.. Gelukkig is jullie senario ons bespaart gebleven.

Echt erg sneu………