Wie kan mij helpen?

• Samantha

Hallo allemaal!

Ik ga een spreekbeurt houden over adoptie. Nu zoek ik eigenlijk iemand die mij zijn of haar ervaring met adoptie wilt vertellen. Het hoeft niet lang te zijn. +/- 10 regels is genoeg.

Misschien is er ook iemand die dit leest zelf geadopteerd en wilt mij vertellen hoe diegene zich er nu over voelt?

Ook zoek ik als voorbeeld een aantal formulieren die ingevult moeten worden. Ik heb er op internet een paar gevonden maar ik kan deze niet uitprinten.

Wie kan mij helpen?

Groetjes, Samantha

• Triangle

Dag Samantha,

Ik vrees dat geen enkele geadopteerde zijn of haar ervaring met adoptie in max. 10 regels kan vertellen.

Wat ik uit je vraag opmaak is dat je gewoon een beetje informatie zoekt voor je spreekbeurt. Kijk en lees gewoon de verschillende adoptiewebsites eens goed door, daar vind je al heel veel verhalen van en over geadopteerden en natuurlijk andere interessante adoptie informatie.

Op http://www.adoptietrefpunt.nl vind je onder de rubriek: informatiebalie/documenten/Interlandelijke adoptiedocumenten een aantal originele adoptiedocumenten die je kunt uitprinten.

Veel succes met je spreekbeurt,

vriendelijke groet,Triangle

• angelique

Hoi Samantha

Ik weet natuurlijk niet wat je wilt weten maar als je bepaalde vragen hebt kunnen die misschien beantwoord worden. Misschien vindt je op dit prikbord al wel enkele antwoorden. dus als je vragen hebt stel ze gerust.

Succes

groetjes angelique