Chinese vlag

• mama van Mirko

Hallo allemaal,

Nu wij over 5 maanden een voorstel uit China verwachten zijn we natuurlijk druk bezig allerlei leuke spulletjes te verzamelen. Nu zijn wij hard op zoek naar een Chinese vlag om straks buiten te kunnen hangen. Ik ben al aan het zoeken geweest, maar nog niet echt iets gevonden. Heeft een van jullie enig idee waar ik zo'n vlag zou kunnen kopen?

Alvast bedankt..

Groetjes, Ciska.

• marianne

dokkumervlaggencentrale

succes

• marianne

oh ja, anders kan je ze vinden in de winkelstraten van Amsterdam, van die souvenirswinkeltjes, verkopen veel vlaggen van alle landen, daar hebben wij de valg van Korea destijds gekocht

• mama van Mirko

bedankt..:-)

• carola

Hallo,

Wij hebben destijds een vlag gekocht via Meilling, misschien moet je even op hun site kijken.

Succes met het wachten op het voorstel, spannend!

Groetjes Carola

• angelique

Ik weet niet of het voor jullie in buurt is maar in Sprang-Capelle zit ook een vlaggen winkel.

Wat voor soort vlaggen ze verkopen weet ik niet maar je zou evt kunnen informeren.

groetjes Angelique

• mo

Kijk eens op de site van de rode draad www.rodedraad.com

Daar kun je de vlag bestellen. De opbrengst gaat naar een project in China.

• lin

de dokkumer vlaggencentrale daar heb ik hem gekocht, als je belt ligt hij zo voor je klaar of ze sturen hem op in elk formaat te krijgen.

groeten van lin

• esther

Leuk, ik heb toevallig deze week ook een vlag besteld in dokkum.

• Jon Deeves Skeg's Ware

Wist u dat wij ( www.skegsware.com ) vlaggen van ( bijna ) alle landen van de wereld leveren? De meest populaire landen, dwz China, Sri Lanka etc, hebben wij altijd op voorraad liggen. De prijs van onze ( 150cm x 90cm ) vlaggen bedraagt maar € 12,50 …INCLUSIEF PORTO EN BTW!!!!!

met vriendelijke groet

Jon Deeves

Skeg's Ware