OT!! Knipmodellen gezocht omg. Arnhem.

• @nnelies

Hoi allemaal

Voor mijn kappersopleiding (ik zit in het laatste jaar) heb ik nog wat modellen nodig op de maandag. Wil je goed geknipt worden voor weinig geld? Neem dan eens contact met me op! Voor zowel mannen als vrouwen.

Knippen: ? 2,30

Verven: ? 15,-

Permanenten: 28,-

Tot horens!

• agnes

kan je dat dan niet beter op een kappersforum zetten ofzo. wat heeft dit nou met adoptie te maken dan?

agnes

• @nnelies

Dit heeft idd niets met adoptie te maken, daarom staat er ook duidelijk OT (off topic) bij. Als mensen het vervelend vinden kunnen ze al aan de titel zien dat ze'm niet hoeven te openen.

Maar (bijna) iedereen heeft een bos haar dus ook de mensen van dit pb. Het is erg moeilijk om mensen als model te krijgen, vandaar dat ik het op veel pb's neerzet.

En ik krijg veel leuke reacties over het algemeen alleen woont niet iedereen in de buurt van Arnhem. Helaas zijn er ook flauwe / rot reacties wat ik erg jammer vind. Maarja….niets aan te doen ;)

Groetjes Annelies

• sarah

veel mensen weten niet wat OT is. ..

• Saskia

Hoi Sarah,

Ja hoor, ‘ze’ weten best wat OT is, ze zijn alleen van mening dat OT-berichten niet op dit prikbord horen. En dat vind ik ook!

Groeten, Saskia

• agnes

Ik weet best wat OT betekend ik weet ook wat het woord adoptieforum betekend en dat bedoel ik te zeggen.

• @nnelies

Waar je je druk om kan maken zeg? Reageer aub niet meer op mijn oproep want aan dat kinderachtige gezeik heb ik toch niets. Jullie zijn helemaal van de leg als er een normale vraag gesteld wordt die toevallig niets met het onderwerp te maken heeft. WAT IK IN DE TITEL AL AANGEEF, maar iedereen moet toch zonodig even openen om een sneer af te geven. Negeer het onderwerp dan i.p.v. te reageren!

Als er toch nog mensen zijn die wel een keer model willen zijn, mail me dan even.

Dit is mijn laatste reactie hier!

• Saskia

Annelies,

Jij kunt het wel gezeik vinden, maar lees even de huisregels.

Wacht, ik copieer een deel van de regels voor je (hoef je niet te zoeken):

* Niet crossposten (hetzelfde bericht op meer prikborden plaatsen).

* Geen berichten die niets met het onderwerp van dit prikbord te maken hebben.

Goed, dat lijkt me duidelijk genoeg.

Saskia

• Noortje

OT? Nou nee, ik wist niet wat het betekende hoor! Je weet het wel te brengen Annelies! Maar kun je je ook voorstellen dat op het ‘ADOPTIE-forum’ mensen zoeken naar informatie of vragen hebben over adoptie en het vervelend vinden dat er ineens totaal iets anders voorbij komt? Straks kun je alleen maar ‘OT-tjes’ vinden zijn op dit forum. OT: auto te koop, OT: pedicure gevraagd, OT: puppies aangeboden. Nee sorry, en dan ook nog jezelf er makkelijk vanaf maken met “dan hoeven ze mijn reactie toch niet te openen!” Weet dan waar je je vraag moet plaatsen en niet hier!

• Hanneke

Kom op mensen, rustig, nee meer reageren. Psst stil.

Discussie gesloten

Gr. Hanneke