OT!! Knipmodellen gezocht omg. Arnhem.

• bianca uiterwaal

hallo,

ik zocht inderdaad naar een kapster in opleiding daar ik tegenwoordig in de schuldsanering zit kan ik heel af en toe naar de kapper. daar ik kort haar heb en het heel snel groeit zit ik binnen 4 weken met een kapsel die niet meer zit en de grijze haren komen er ook al door en niet zo'n beetje ook (hahaha) dus er mag ook alles met mijn haar gebeuren.

ik bezit een brommer dus kan overal in arnhem komen. Zie je het zitten om mij te knippen kleuren laat het dan even weten.

met vriendelijke groet

bianca uiterwaal

kapelstraat 49

arnhem

026-8480241 na 1300 graag

• krullenbol

Hoi Annelies,

Misschien een tip. Ik zou als ik jou was hier melden dat je modellen zoekt met niet westers haar. BV kroes (Afrika en Haiti) Super zacht, dun en stijl aziatisch haar en vragen naar andere modellen zoals kinderen. Dan pas je ineens heel goed op deze site. En krijg je vast hele leuke reacties.

Ik ben verbaasd dat mensen op een topic, wat ze blijkbaar niet interesseert, zoveel reageren. Terwijl op vragen die echt over adoptie gaan, zoals bv over wachtlijsten, landen en voorstellen, relatief weinig antwoorden komen.

Soms krijg ik het idee dat als er kritiek kan worden gegeven er heel veel reakties komen (Kijk naar draagmoederschap india)

Dus misschien moeten we inderdaad wat positiever en wat meer over adopie gaan praten.

• anoniem

Ik heb interesse. Zou je je emailadres hier neer kunnen zetten?

• Mama

dames dit is een topic van 5 jaar geleden!!!! zou de topic starter nog steeds in haar laatste jaar zitten????? 8-)

• mar10e

ooh kan het niet laten te reageren, ha, ha mama scherp gezien…5 jaar;), als dat echt zo is dan waag ik mijn coupe er toch maar niet aan..