ik wil geadopteerd worden

  • Eva

    Lieve mensen die dit lezen,

    Ik ben Eva en ben 16 jaar. Ben van mijn 7e t/m mijn 12e jaar uit huis geplaats geweest. Ook ben ik meedere malen voor 2 weken opgenomen geweest.

    Het is een te lang verhaal om uit leggen, maar het komt er op neer dat: Het echt niet meer gaat! Mijn ouders hebben zoveel problemen met zich zelf en met mijn broers.

    Ben in therapie geweest, heb heel veel gesprekken gehad met een psygiater etc noem maar op. Ben ook aan de medicijnen geweest, maar al met al zo komt er niks van me terecht.

    Ik ga er echt voor, ik hou ook ziels veel van mijn ouders en mijn broers!

    Heb iemand op wie ik dag en nacht kan bouwen en die me heel erg steunt.

    Dat is zo fijn en dat kan ik niet bij mijn ouders.

    Kan iemand mij helpen aan informatie hoe ik mezelf kan laten addopteren?

    Ik ben echt heel serieus, en het lijkt me beter voor iedereen.

    Moet ik opdraaien voor de problemen van mijn ouders? Ben een kind!

    Bedankt voor het lezen van mijn wens!

    Eva van Osch (16)

    Assen

  • ano

    Hallo Eva

    Neem contact op met Bureau Jeugdzorg en ga daar met iemand praten over je problemen! Daar zitten de mensen die je kunnen/moeten helpen in deze situatie.

    Heel veel sterkte met alles.

  • Simone K.

    Lieve Eva,

    Probeer via maatschappelijk werk of een vertrouwenspersoon uit te vinden hoe dit allemaal in zijn werk gaat en wat de mogelijkheden zijn.

    Heel veel succes en ik denk aan je.

    Simone K. uit Roosendaal

  • bloem-bloom@hotmail.com

    Ik ben mirjam, ik wil graag geadopteerd worden,

    is gewoon het beste voor mij!!!!!!!

  • Ing2

    Lieve Mirjam,

    Zoek heel snel contact met iemand die je zou kunnen helpen. Is er geen vertrouwenspersoon bij jullie op school. Of neem contact op met jeugdzorg.

    Die zouden je moeten kunnen helpen hiermee.

    Liefs Ingrid

  • daniyal

    hallo ik ben nu 14 en thuis gaat het helemaal niet goed ik word elkekeer geslagen kom met blauwen blekken naar school het gaat thuis niet goed tussen mij en mijn ouders en niemand weet dit en heel veel kinderen vragen over mijn blauwen plekken en ik zeg dan elkeeer dat ik gevallen ben dus ik wil heel graag uit huis maar ik ben bang dat ik al mijn vrienden kwijt raak 

    groetjes ………………..

  • Alicia

    Hey lieve mensen die dit allemaal zien

    ik heb al 2 jaar gescheiden ouders en ik krijg gewoon nooit aandacht,

    Sinds toen heb ik heel veel ruzie met mijn moeder,

    mijn stiefzusje gaf mij altijd de schuld dat ik het gestolen had terwijl zij gewoon dingen verstopte,

    Mijn vader zij dat hij mij niet meer vertrouwde en toen schrok ik….

    en ik ben nog maar 10!

    ik ben al 1 keer midden op de weg blijven staan maar iemand duwde mij naar de stoep

  • Sabine

    Alicia

    Hey lieve mensen die dit allemaal zien

    ik heb al 2 jaar gescheiden ouders en ik krijg gewoon nooit aandacht,

    Sinds toen heb ik heel veel ruzie met mijn moeder,

    mijn stiefzusje gaf mij altijd de schuld dat ik het gestolen had terwijl zij gewoon dingen verstopte,

    Mijn vader zij dat hij mij niet meer vertrouwde en toen schrok ik….

    en ik ben nog maar 10!

    ik ben al 1 keer midden op de weg blijven staan maar iemand duwde mij naar de stoep

    Hallo Contact (asngweh@gmail.com) als u geïnteresseerd bent in adoptie

    van kinderen, heeft mijn man en ik hier privé aangenomen

    Samantha

     

  • Romano

    Ik ben Romano, 20 jaar en iedere dag is er bij mij thuis ruzie, alles wat word gezegd, door wie dan ook, komt altijd ruzie van omdat niemand nog elkaar kan accepteren. Ik wil z.s.m. het huis uit maar door mijn studie kan ik niet zelfstandig ergens gaan wonen, dus ben ik aan het kijken voor adoptie of pleegouders/tehuizen.

    Kan iemand mij verlossen van deze geestelijke mishandeling?

  • Ixchel

    Halo ik ben ixchel een ik ben 10 jaar ik wil een adoptie want mijn moeder maakt mij helemaal kapot van bin en ik woord soms geslaagenmin mijn gezicht een soms wil ik zelfmoord plechen kan ie at mij helpen