ik wil geadopteerd worden

  • Ixchel

    Ixchel

    Halo ik ben ixchel een ik ben 10 jaar ik wil een adoptie want mijn moeder maakt mij helemaal kapot van bin en ik woord soms geslaagenmin mijn gezicht een soms wil ik zelfmoord plechen kan ie at mij helpen

  • Deniz

    IK WIL GWN GEADDOPTEERD WORDEN 

    MIJN OUDERS DOEN NIKS VOOR MIJ ALEEN VOOR MIJN BROER EN ZUS

  • Cleo

    Ik ben Cleo en ik ben 14 bijna 15 en ik kan het thuis niet meer uit staan door myn ouders die niet in me geloven. Mijn broer haat me ook gwn en kwil ook soms echt zelfmoord plegen en me snijden maar ik daar van af. 

    Ik zou graag geadopteerd willen worden. kan iemand me advies geven kwil hier thuis WEG!!!!

    PLS HELP!!!!

  • tom

    Ixchel

    Halo ik ben ixchel een ik ben 10 jaar ik wil een adoptie want mijn moeder maakt mij helemaal kapot van bin en ik woord soms geslaagenmin mijn gezicht een soms wil ik zelfmoord plechen kan ie at mij helpen

    Geen zelfmoord plegen.

    Je kunt er waarschijnlijk niet met je moeder mee praten.

    Ik kan je niet verder helpen maar probeer misschien om met awel te chatten.

  • tom

    Cleo

    Ik ben Cleo en ik ben 14 bijna 15 en ik kan het thuis niet meer uit staan door myn ouders die niet in me geloven. Mijn broer haat me ook gwn en kwil ook soms echt zelfmoord plegen en me snijden maar ik daar van af. 

    Ik zou graag geadopteerd willen worden. kan iemand me advies geven kwil hier thuis WEG!!!!

    PLS HELP!!!!

    Probeer er met iemand over te praten, als je niemand hebt, probeer dan ook met awel te chatten.

    Geen zelfmoord plegen!

    Probeer jezelf te beheersen, het is moeilijk.

    Ik steun je.

    Probeer iets te doen zodat je tot rust komt, ik kan je niet verder helpen, maar weet dat je niet de enige bent die in zo een moeilijke situatie zit en niet weet wat doen.

    En zoals ik al zei: misschien kan awel je verder helpen

  • tom

    Deniz

    IK WIL GWN GEADDOPTEERD WORDEN 

    MIJN OUDERS DOEN NIKS VOOR MIJ ALEEN VOOR MIJN BROER EN ZUS

    Doen ze echt niks?

    Praat er over met Awel.

    Je staat er niet alleen voor.

  • tom

    DELETION_USER

    Ik bn nu 14 maar ik zou heel graag uit huis willen mijn moeder en ik hebben alleen maar ruzie en ze kan alleen maar an haar zelf denken ik word der gek van mijn vader denkt alleen maar aan zij nieuwe vriendin en mn zus aan haar vriendje in bn heel vaak alleen thuis en ik voel me vaak alleen , alleen ik ben heel erg een binnenvetter dus ik praat er met iemand over 

    wat moet ik doen ik heb heel lang met iemand gepraat maar ik zeg dan niet alles 

    ik wil gewoon weg uit mijn hele familie maar ik wil ook niet mijn vrienden kwijt 

     groet ……

    Zeg misschien eens alles tegen die persoon

    ik kan je niet verder helpen maar je staat er niet alleen voor.

    Er zijn mensen die ook in zo een situatie zitten

    Als je niet alles aan die persoon durft zeggen of wil zeggen, zeg het dan tegen Awel

  • Niaz

    Hallo, ik ben Niaz en ik ben 15 jaar ik wordt bijna 16 jaar en iedere dag is er bij mij ruzie tussen mij en min ouders

    heel soms gaan ze mijn haren pakken

    dat doet zo een zeer

    heel vaak wil ik mezelf dood maken door hun omdat ik echt beu ben omdat ze ook heel vaak ruzzie hebben met elkaar

    heel vaak gaan ze schrewen tegen mij voor niks

    dus daarom ben ik hier om mezelf te adopteren

    groetjes, Niaz