op zoek naar familievervangende mensen

  • anna

    Hallo,

    Ik ben Anna 27 jaar, en heb heel weinig familieleden en begin het nu wel heel erg te missen.

    Wel heb ik lieve vrienden en een leuke partner en een kat dus dat is al heel fijn.

    Ik zou natuurlijk kunnen wachten tot ik zelf een gezin sticht in de hoop dat dat helpt,

    maar ik zou mijn kinderen ook een lieve opa of oma gunnen, of ooms of tantes.

    Nu ben ik dan ook op zoek naar mensen die zich hierin herkennen, of geen kinderen hebben

    en het toch wel leuk zouden vinden om een dochter te hebben om leuke dingen mee te doen.

    Het zou zo fijn zijn om eens naar de feestdagen uit te kunnen kijken dit jaar,

    bedankt voor het lezen,

    liefs Anna

  • Joke nachtegaal

    Misschien kan ik je helpen met het vinden van een lieve opa en oma voor je kinderen (en jou).Kun je iets meer over je zelf vertellen?

    joke

  • joke

    Hoi anna, mijn e-mail adres is n8egaal@gmail.com.

    Joke

  • drizzy

    hallo ik ben drizzy 24 jaar mijn partner 34 en ik hebben bijde geen familie hij is geadopteerd zijn familie heeft hem uitgestaan mijn familie woont in de dominicaanse republiek behalve mijn fader heb ik nooit gekent en mijn moeder is overleden toen ik 10 jaar was ik ben op zoek naar vervangende lieve familie vooral een opa en oma voor onze zoontje want hij heeft alleen zijn papa en mama want hij mist gewoon veel dus als iemand mij kan helpen heel graag want ik weeet echt niet hoe ik vrijwilligers kan opspooren groetjes drizzy

  • Corinne

    ik weet wat je zoekt ik heb dat helaas ook misschien kunnen we elkaar helpen, en we zoeken ook een lieve tante/oom en opa en oma voor ons kindje je mag mij mailen cormar652009@hotmail.com