Hoi Anna,
Hoe zijn jullie erachter gekomen welke vorm jullie dochter heeft? Twee weken geleden is er bloed afgenomen bij onze zoon wat naar Amsterdam gestuurd wordt. Ik geloof dat ze dan moeten kunnen zien om welke vorm het gaat.
Zou je de lijst van het ziekenhuis eventueel door kunnen/willen mailen naar me? Ik heb ook een lijst van het ziekenhuis gehad, maar deze verschilt weer flink van lijsten die ik via internet vindt. Ook staan er op die lijst dingen die bij de verschillende klassen horen, maar dus nog geen idee welke klassen onze zoon heeft. Dat is ook de reden dat ik het allemaal zo onduidelijk vindt. Momenteel durf ik onze zoon (is 7 maanden en heeft behoorlijk last van krampjes) ook niets van medicatie te geven door alle onduidelijkheid.
Ook ben ik bang dat hij die krampen krijgt door wat ik hem aan voeding geef (het enige wat ik echt mijd zijn tuinbonen, meer is me niet verteld)…. Erg lastig en soms behoorlijk beangstigend moet ik eerlijk zeggen.
Mocht je me liever prive willen mailen is natuurlijk oke!
Gr Jessica (eerder geschreven door Y, omdat ik het eng vond mijn eigen naam te gebruiken, omdat hier ook wat mensen schrijven waar ik minder blij mee ben zullen we maar zeggen)
——————————————————-
> Hoi,
>
> Onze dochter uit China heeft hetzelfde. Ook geen
> tuinbonen en geen kinine (oa in tonic). Ook mag ze
> geen extra vitamine C. Wel uit vers fruit maar
> niet in bv vitamine pilletjes.
> Daarnaast mag ze een heleboel stoffen niet die in
> medicijnen zitten.
>
> Ik vind het best lastig want tot nu toe, ze is nu
> 9, weten we nog steeds niet of er iets gebeurt, en
> zo ja wat, als ze deze stoffen wel binnen krijgt.
> Ze zeggen dat ze een lichte vorm heeft. Ik vind
> het ook allemaal erg onduidelijk moet ik zeggen.
> Het vervelende is ook omdat er nog nooit iets
> gebeurd is (waar we natuurlijk blij mee zijn)
> vergeet je het ook bijna. Ik neem wel altijd op
> vakantie het formulier van het ziekenhuis mee waar
> opstaat wat ze wel en niet mag. Ook op school
> hebben ze dat formulier en bij de apotheek.
>
> Groeten,
> Anna.