OPROEP: UNIEK VOETBALTOERNOOI ADOPTIEKIDS!

• sandra

Ons Poolse kindje woont nog in Polen ;) we wachten op een voorstel.

• Simone30

Hoi WTJ,

Ik weet dat de oproep ook op de Polen mailing list is geplaatst dus wie weet komt er een Pools team…..

Groetjes, Simone

• Erik Stekelenburg

Dag W-tje,

er hebben zich nog geen kids opgegeven. Kun je niet in contact treden met mede Polen adoptieouders, zodat jullie met elkaar een team kunnen vormen.

Succes ermee,

Groeten Erik

• wtje

Hallo Erik en alle anderen

Sandra hopelijk krijgen jullie snel een voorstel uit polen. En Mede polen gangers ken ik niet. In ieder geval niet persoonlijk. Zou niet weten waar ik moet zoeken. Ben verder geen lid van een mailling lijst en heb hier verder ook geen behoefte meer aan na een aantal adopties. Begrijp me niet verkeerd. Maar ons gezin is nu compleet en de adoptieprocedures zijn achter de rug. Het is goed geweest. Maar Erik ik wens je heel veel succes met vinden van teams en hopelijk winnen de beste.

W-tje

• Noorderzoen

Wat een leuk initiatief zeg!!!

Jammer dat we in Noorwegen wonen. Anders had ons Haitiaanse ventje graag meegedaan.

Zeker als het ook nog eens voor een goed doel is.

groetjes en succes met de organisatie.

• Ishja

hallo ik ben Ishja en ik ben veertien jaar en geadopteerd uit India.

Ik heb gelezen over dat voetbal toernooi ik zou graag daar aan mee willen doen maar ik ben twee jaar te oud.

Ik vroeg me af of misschien jullie ergens mee kan helpen bijvoorbeeld fluiten of vlaggen.

Het lijkt mij heel leuk om jullie te helpen.

Ik hoop van u wat te horen.

Van Ishja Vis

• pytsje

zie ook de site van Stg Meiling.

• K

Hoi,

Ons Boliviaantje is helaas nog te klein, maar het lijkt me super om te komen supporteren. En mocht het niet tot een Boliviaans team komen (wat ik me goed voor kan stellen) lijkt het me toch nog erg leuk om te komen kijken!!!!

Succes met de organisatie!

groetjes K

• Erik Stekelenburg

Beste Ishja Vis,

natuurlijk kun je helpen, als de inschrijvingen van de oudere kinderen aan de krappe kant zijn.

Er hebben zich al meer kinderen aangemeld die beschikbaar zijn als scheidsrechter, verzorger,

trainer,coach, teambegeleider of anderzins. Stuur mij maar even een mailtje, dan zorg ik dat

je op de lijst ‘medewerkers’ staat. Van mij krijg je dan mail terug met meer informatie.

mail even naar > erikstekelenburg@planet.nl

Groetjes Erik

• Marcel Wagenhuis

Beste Erik,

Zou je mij kunnen bellen voor een interview met een club? Ik ben je mailadres echter kwijt.

Groet,

Marcel Wagenhuis

06-41129929