Ons Poolse kindje woont nog in Polen we wachten op een voorstel.
Hallo Erik en alle anderen
Sandra hopelijk krijgen jullie snel een voorstel uit polen. En Mede polen gangers ken ik niet. In ieder geval niet persoonlijk. Zou niet weten waar ik moet zoeken. Ben verder geen lid van een mailling lijst en heb hier verder ook geen behoefte meer aan na een aantal adopties. Begrijp me niet verkeerd. Maar ons gezin is nu compleet en de adoptieprocedures zijn achter de rug. Het is goed geweest. Maar Erik ik wens je heel veel succes met vinden van teams en hopelijk winnen de beste.
W-tje
hallo ik ben Ishja en ik ben veertien jaar en geadopteerd uit India.
Ik heb gelezen over dat voetbal toernooi ik zou graag daar aan mee willen doen maar ik ben twee jaar te oud.
Ik vroeg me af of misschien jullie ergens mee kan helpen bijvoorbeeld fluiten of vlaggen.
Het lijkt mij heel leuk om jullie te helpen.
Ik hoop van u wat te horen.
Van Ishja Vis
Beste Ishja Vis,
natuurlijk kun je helpen, als de inschrijvingen van de oudere kinderen aan de krappe kant zijn.
Er hebben zich al meer kinderen aangemeld die beschikbaar zijn als scheidsrechter, verzorger,
trainer,coach, teambegeleider of anderzins. Stuur mij maar even een mailtje, dan zorg ik dat
je op de lijst ‘medewerkers’ staat. Van mij krijg je dan mail terug met meer informatie.
mail even naar > erikstekelenburg@planet.nl
Groetjes Erik
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?