kosten legalisatie adoptie breda

• cher

We hebben nu alle papieren van Kind en Toekomst voor Bulgariije, nu laatste stap, ;legalisaeren weet iemand een notaris in Breda die dat wil doen, en hoeveel het kost, moet je er beiden bij aanwezig zijn, ikzelf ben hoofdaanvrager, dank je groetjes Cher

• Ilse

Hallo Cher,

wij komen uit Rijen en hebben onze papieren, weliswaar niet voor Bulgarije, laten legaliseren via de notaris in Rijen. Dat gaat heel snel; je kunt erop wachten.

Mocht je in Breda geen notaris kunnen vinden, dan is Rijen wellicht een optie voor jullie.

Groetjes,

Ilse

• mar10e

Hallo Cher,

Wij hebben net een aantal weken geleden allles verstuurd naar Bulgarije. de legalisaties waren een heel gedoe, maar het is gelukt. Legaliseren voor Bulgarije is erg lastig, in eerste instantie zeggen notarissen dat ze dat wel willen doen, maar vaak haken ze later af. Het is nogal een ingewikkeld verhaal. K en T heeft ons hierbij niet geholpen, op de lijst van notarissen die we van hen kregen, bleken de meeste notarissen het inmiddels niet meer te doen voor Bulgarije.

Je mag me wel even privé mailen. Wij hebben een heel goede notaris gevonden, kosten waren ongeveer 20 euro per document.

groet, Martine

• Anne-Marie

Beste Martine,

We zijn bezig met een adoptie procedure van een SN kind uit Bulgarije.

Omdat je zo ver bent, zou je me een idee kunnen geven wat de adoptie procedure vanuit Bulgarije heeft gekost ?

Ik heb gezien hoe moeilijk het was voor je om een notaris te vinden voor het legaliseren van je kind.

Met vriendelijke groeten

Anne-Marie

• mar10e

Hoi Annemarie,

Ben je in de veronderstelling dat wij de hele procedure al hebben afgerond? Dat is helaas (nog) niet het geval.

Wij staan nu een jaar op de wachtlijst voor een voorstel. Hebben dus nog niet de gehele procedure afgerond.

Wil je best wat vertellen over de kosten tot nu toe, maar daar heb je zelf inmiddels ook wel zicht op denk ik, jullie zijn nu bezig documenten te verzamelen?

Even een tip, er is een bulgarije hyves speciaal voor ouders die uit Bulgarije (gaan) adopteren. www.bulgaartjes.hyves.nl. Daar zijn inmiddels ook al een aantal ouderparen die hun kindje(s) thuis hebben mogen brengen en je vast een totaalplaatje van alle kosten kunnen geven.

groetjes Martine