Vol spanning wachten wij op het telefoontje van K&T. Geen idee wanneer er een voorstel voor ons is en geen idee of er vaste dagen en tijden zijn waarop je wordt gebeld. Wie wil haar/zijn ervaring met het telefoontje met ons delen ?
Groetjes, Inge
Bij ons kwam het midden op de dag, mijn man werd gebeld terwijl hij voor de klas stond. Ze hadden net even koffiepauze tijdens een drie uur durende les en dus kon hij opnemen. De rest van de les heeft hij maar niet meer door laten gaan…haha
Maar ik ken ook verhalen van mensen die 's avonds werden gebeld, omdat ze overdag almaar niet bereikbaar waren.
Maar ik sluit me vooral aan bij een eerdere post, het komt altijd onverwacht!
Hopelijk wordt jullie wachten snel beloond
Wij werden rond 18.15 uur gebeld, toen we net thuis waren.
Ze hadden het inderdaad al eerder geprobeerd, maar toen waren we nog aan het werk!
Mijn man had eerst overigens niets door. Pas toen er voor de 2de keer aan hem gevraagd werd
of hij goed zat begreep hij het pas en is hij snel naar de keuken gerend waar ik aan het koken was.
Wij hadden het dat jaar al helemaal niet meer verwacht, dus ja onverwachts!
Wij zijn 's avonds gebeld rond 20 voor 8. Daarvoor had ik net mijn moeder nog gesproken met mijn klaagzang over de lange wachttijd (wij wisten dat we heeeel dichtbij de eindstreep waren)
Niet lang nadat ik de telefoon neerlegde ging hij weer over, mijn man nam hem op. Drie maal roze….
Om 20.00u sprongen wij in de auto voor een reis van twee uur op weg naar de foto's en het dossier van onze kinderen. Om twee uur 's nachts waren wij weer thuis. Bijna bij huis nog een blaastest moeten doen, het hing op het puntje van mijn lippen om uit te schreeuwen dat wij vader en moeder waren geworden. Maar dat zou misschien meer vragen dan duidelijkheid opleveren. ( 0,0 gedronken hoor overigens)
anoniem
hoihoi, wij zijn nog helemaal niet gebeld (ja, alleen met een afschuwelijk rottelefoontje), maar ik sta verbaasd van het aantal mensen dat 's avonds wordt gebeld: welke vergunningouder werkt na 17 uur nog, zelfs zo dat je papieren mag komen halen diezelfde avond? ik ben benieuwd naar jullie antwoord!
groetjes An
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?