Hoi allemaal,
Mijn man en ik hebben een BKA-nummer uit 2007.
We hebben een dik jaar op de pre-wachtlijst van Ethiopie gestaan.
We hebben toen besloten om ons gezinsrapport terug te laten sturen naar het MvJ.
Omdat we graag voor een special need kindje wilden gaan, maar dan meer gericht op
wat zwaardere operabele special needs. In Ethiopie moet je eerder denken aan HIV en dat is niet
echt operabel ;-) (ik zou zo n kindje met alle liefde opvangen, maar mijn man heeft daar wat meer moeite mee en je moet
wel de grenzen van elkaar respecteren).
Nadat we zoveel mogelijk SN hebben uitgeplozen, op internet en via onze huisarts (overigens werk ik zelf al 12 jaar in de zorg, eerst 3 jaar op een
woonvorm voor meervoudig complex geh, tieners/ 5 jaar op een medisch kinderdagverblijf/ 3 jaar als ziekenverzorgster in thuiszorg/ en de laatste jaren op
een woonvorm voor mensen met een lichamelijke en verstandelijk beperking) en uit mijn eigen werkervaringen, zijn we eruit wat we samen kunnen dragen
en welke kindjes met sn we graag een warm gezin willen bieden.
We zijn resp 33 en 32 jaar jong. En 4 jaar getrouwd. We zijn voor derest ook geschikt, als je naar de andere voorwaarden van CHina kijkt.
Dus hebben we besloten dat we ons rapport naar Kind en Toekomst zouden sturen, dat verzoek ingediend en we kregen bevestiging van MvJ dat
het rapport ook daar heen gegaan is, vorige week.
Vroeg mezelf af, hoelang duurt het voordat je bericht krijgt dat je op intake mag komen?
Gaat dat telefonisch of per post?
Hebben ze een wachtlijst voor intake?
(ik weet dat meiling een wachttijd tot intake van 10 weken heeft)
Het maakt allemaal niet uit hoor, maar het is fijn om te weten waar je aan toe bent.