Hoi kan iemand mij vertellen waar mijn zoektocht te beginnen, heb al zovele dingen proberen te googlen maar aan echt bruikbare info is niet te komen lijkt wel, alvast dank.
Groet monique
Michiel Schreef:
——————————————————-
> Ik zou als eerste contact opnemen met de FIOM als
> ik jou was en je vraag ook posten op
> http://forum.adoptietrefpunt.nl/. Sterkte!
Hoi hoi, goh ik kon dit al die tijd niet terugvinden maar nu via googlemachine kom ik er zo op ±P
Uiteraard heb ik als eerste het fiom ingeschakeld maar zo weinig als zij mij konden vertellen , ik denk dat ze in deze mijn moeder beschermden want ik haal nog meer van het net af dan hun konden vinden..
Heb intussen al hier en daar wat geinformeerd , van mijn zus Barbara weet ik nog iets,,,naam geeb data en ben ook overal aan het vragen , echter over vader zo weinig info…
Wel bedankt voor je tips hoor en zeker zal ik je laatste nog opvolgen..
Dank , overMORGEN IS ZE JARIG….wat zou het toch……droom droom verder Moo
Pma Schreef:
——————————————————-
> Vertel me welk land en ik kan je mischien helpen.
> Groet Pma
Hoi mijn zus en ik zijn beiden zover ik weet in nederland geboren maar hoevaak er aan mij gevraagd wordt of er iets indonesisch of wat er op lijkt in mij zit is echt niet normaal.
Zelf zie ik het niet zo goed, sinds ik mijn haren donker verf wel wat maar zo uitgesproken als sommige vaak vreemden dit miju vragen doet mij wel denken aan, al weet ik dat niet.Hier zwijgt ze over, buiten dat wat ik weet en dat geloof ik niet echt , ze is nmlk nooit zo scheitig met info en toen inene wel, niet veel maar toch…Mijn moeder was erg mooi in die jaren en was in vele delen van nederland al weet ik niet precies wat waar en - of wanneer snap je….
Ik hoop zo op wat concrete info al begrijp ik dat dat lastig is…
Hoop doet leven, al mijn hele leven…
groet
Hoi even een update toch maarX(
ik ben waarschijnlijk wat dichter bij en nu is het opnieuw bij het fiom, ik ben zeer zeer “toevallig” een oud vriendinnetje tegengekomen en het gesprek kwam erop dat ik een oudere zus had en toen herrinerde zij zich dat ze idd mijn moeder en mijn taqnte een x bij haar moeder had horen praten over een zwakzinnig/gehandicapt meisje dat mijn zus zou moeten zijn. mijn moeder of mijn tante was in tranen, dit wist zij niet zeker, ik ben hierop verder gegaan en nu zijn het toch misschien wel 2 AFGESTANE ZUSSEN ……
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?