Is er iemand hier die weet of er een bedrijf is die voorbeelden heeft van fotokaarten voor een aankomstkaart?
Of misschien kan ik ergens anders voorbeelden hiervan vinden?
Sorry ik ben misschien niet helemaal dudielijk geweest.
Ik bedoel dat ik graag voorbeelden wil bekijken van gedrukte aankomstkaarten (of gewone geboortekaarten) die gebruik hebben gemaakt van een foto van het kind in plaats van een plaatje.
Ik ben benieuwd naar de keuzen die er zijn en naar de layouts van deze kaarten om straks als we zelf een kindje krijgen een mooie kaartje te ontwerpen met een foto erop en dat af te laten drukken.
Bij ons bij de plaatselijke drukker … gewoon zelf iets ontworpen in Word, knippen , plakken e.d…. ze dachten vervolgens met ons mee, fotoshopte een leuke foto die we al van onze zoon hadden gekregen en maakte ‘t tot een proefdruk. ’t hele kaartje lag zo bijna klaar en vanuit China hebben we een dag voor we weer terug waren in nederland per mail de definitieve opdracht gegeven zodat de kaartjes bij aankomst klaar waren.
Je kunt ook afspreken om tidjens je reis nog een mooie foto op te sturen.
Hoi Anoniem
Toen wij op de wachtlijst voor onze 2e stonden hebben we een aan de voorkand blanko kaartje besteld bij de drukker. Aan de binnen kand hebben we de text laten zetten toen we eenmaal wisten wat we kregen. Door een voor ons bekende fotograve hebben we foto's laten maken met onze 1e bij een wereldbol en ons als gezin bij de zelfde wereldbol. Wij hadden geluk die ochtend gehad dat er snachts iets gevroren had vandaar dat op de takjes iets wittig waren. Het was een heel mooi gezicht. Een uurtje later waren de takjes weer groen. Wij hebben zelf de mooiste foto utigekozen. En later op de blanko voorkand geplakt toen we in het land van onze kinderen waren. Wij hebben zelf dus geen foto's bij een drukker laten maken of zo alleen de kaartjes.
Succes. Mischien een tip??
Hoi,
Neem eens een kijkje op www.patriciamaria.nl! Wij hebben een kaartenlabel (& winkel in Leiden) met een uitgebreide collectie kaartjes.
Bij ‘adoptiekaarten’ vind je allerlei voorbeelden van fotokaarten (en voorbeeldteksten/passende gedichtjes ect.)
Veel succes!
hartelijke groet Marieke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?