Vandaag zijn wij naar de raad geweest voor een wijziging in ons rapport na sn er stond al licht sn in.
Dat ze door zouden vragen of we er goed over nagedacht hebben begrijpen we maar dat het nu helemaal twijfelachtig is of ze akkoord gaan hadden we niet verwacht.
Wij hadden al een beginseltoestemming in 2006 we zijn toen zelfs al op intake geweest bij K&T voor een sibling uit Polen, helaas hebben we een tijdje hierna alles stop moeten zetten vanwege een bedrijfsfaillissement(importeerden natuursteen uit Polen waren dus ook regelmatig daar).
Nu we weer begonnen zijn blijkt opeens dat licht sn niet voldoende is, vandaar dat dat gewijzigd moet worden.
Volgens de raadsmedewerker was het nogal ongewoon om toestemming te krijgen voor een sibling uit Polen met FAS.
Ik snap nu waarom K&T bijna geen ouders op de wachtlijst heeft staan voor 2 of 3 kinderen.
Snap ook niet het verschil met 4 jaar geleden en nu, wij zijn al die tijd achter onze keus blijven staan en hebben de afgelopen jaren alleen maar meer gelezen over FAS. Ik ga er van uit dat 6 jaar bedenktijd toch voldoende moet zijn.
Wel begrijp ik dat de raad van het ergste uit moet gaan en moet kunnen inschatten of wij 2 kinderen tegelijk met FAS aankunnen.
Anderzijds het blijft inschatten wie garandeerd of hun uitspraak in de toekomst klopt. Bij K&T bespreek je de details toch ook nog wat dieper bij intake en bij een voorstel kunnen we toch nog altijd zeggen nee of ja….
Of denk ik nu echt zo naief. Ben er best wel down van.
Zo fijn dat ik even m'n hart kon luchten.