Hallo,
Zijn er hier stellen die momenteel (net als wij) bezig zijn in een China SN procedure en een weblog bijhouden?
Zou het erg leuk vinden om ervaringen, belevenissen en nieuwtjes te volgen.
Groetjes M
http://adoptiechina.bestelinks.nl/
op deze link staan allemaal links voor china. Het is bijna niet bij te houden dus hij zal wat achterlopen met de updates en niet alles staat in de goede rij. Maar er zullen vast SN procedures bij staan.
Ook vanuit China dus al een dreiging voor het bijhouden van je eigen belevenissen? Belachelijk! Ik snap dat je tot het afreizen niet alles openbaar moet gooien, en dat je geen fotos en andere persoonlijke informatie over een kind moet schrijven maar vanaf het afreizen kan dat toch wel? ik zie er geen kwaad in.
Wij hebben op dit moment nog geen woord gerept over China ook omdat de omgeving nog niet weet van de overstap:)
Wel houden wij een weblog bij over onze procedure met een wachtwoord. Ik volg nu 2 stellen die recent met China bezig zijn en vroeg me af of er meerdere waren. Via deze site zijn het veelal blogs die al verouderd zijn, ook erg leuk om te lezen natuurlijk maar vinden t ook leuk om mee te lezen die in een soortgelijke fase zitten als ons.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?