wachttijd raad voor kinderbescherming roermond/maastricht??

• ikke

Wij zijn net klaar met de VIA en mogen door naar de volgende stap: de raadsgesprekken.

Net als velen zijn wij erg benieuwd wanneer deze gaan plaats vinden. Ook gewoon een beetje vanwege wat praktische dingen zoals bijv. een vakantie plannen.

Wij vallen onder de raad van Maastricht. Heeft iemand een idee of daar een lange wachttijd voor is? Toevallig sprak mijn man kennissen die in oktober de via gehad hebben en ook nog aan het wachten zijn…. Dus ik dacht al; dan zullen wij ook nog wel ff aan het wachten zijn….

• anoniem

hey

Gemiddeld staat er een half jaar wachten voor, dus logisch dat dat die vrienden er nog niks van gehoord hebben. Helaas kan echter door de oplopende wachttijden het langer duren dan een half jaar. Wanneer je de raad belt en dit voorlegt kunnen geven ze wel aan in welke periode je ongeveer je gesprekken kan verwachten

• Erik

Wij hebben in juli verleden jaar de VIA cursus afgerond in oktober konden wij al beginnen met de raadsgesprekken en half november was alles achter de rug.

Het kan dus snel gaan, maar waarom neem je niet even contact met ze op?

• ikke

Bedankt voor de reacties. Ik ga ze denk ik morgen even bellen.

Voor ons is het nog niet heel erg als we nog eventjes moeten wachten met de gesprekken. We willen graag voor china gaan en dan moet ik toch nog 1,5 jaar voordat ik 30 wordt. Dus we hebben nog eventjes8-)

In ieder geval wachten we gewoon geduldig af….