Beheer prikbord

• KP

Iemand enig idee of de beheerder van dit prikbord nog alive is??

Gezien de regels die bovenaan beschreven zijn over het plaatsen van reacties/ topics en de huidige topics over/ van/ voor ELU en het niet ingrijpen vraag ik me dit zo af.

Want als de beheerder/ ster niet ingrijpt in deze situatie waarin het bewsut schelden/ beledigen niet van de lucht is dan vraag ik me af of hij/ zij het zelf mss grappig vind.

Groet

KP

• Simone30

Je kunt rechtsreeks mailen met de beheerder en ik denk dat er dan wel een reactie volgt (vorige keer wel).

• KP

Dat heb ik al eens geprobeerd zonder resultaat ;-(

• KK

@KP

Beetje late actie, het schelden begon al op 2 februari, met “domme koe”.

En daar deed jij toch aan mee? Je vond het wel grappig.

"…heb je de koe goed bij de horens gevat :P."

Wat moest daar eigenlijk op volgen?

• KP

Ha KK

Ik heb niemand uitgescholden maar in het stukje waar op gereageerd werd stond iets dat ik wel herkende en daar heb ik idd een grapje over gemaakt maar een spreekwoord is nog geen schelden. Het is te grappig voor woorden als het niet zo triest was.

Wie zegt dat ik pas laat gereageerd heb? Dat neem je slechts aan…….of niet?

Ik vind hoe dan ook dat als er discussies over politiek verwijderd worden dat dit deze discussie ook wel eens verwijderd mag worden.

• TH

'Meelopen' is toch even erg? Veel pesterijen zijn zogenaamd ‘grappig’. Je had ook meteen kunnen klagen in plaats van zelf mee te doen.

• c

Ja, heel goed mensen, laten we dan nu onder dit topic weer naar elkaar gaan katten……

het is toch een “adoptieforum”?

• KP

Zucht…weer oordelen zonder van de hoed en de rand te weten…hoe weet je nu of ik niet eerder ‘geklaagd’ heb? Dat is nogmaals een aanname, lees even mijn reacties goed door.

Het is niet mijn bedoeling weer een stroom aan kinderachtig geruzie op gang te brengen, mijn vraag is heel simpel iemand enig idee of de beheerder alive is? Ik krijg nl geen gehoor.

Lekker belangrijk al die onzinnige discussies.

• TH

Heb je gelijk in C. Maar dat juist ‘meelopers’ gaan roepen om ingrijpen op het forum, komt vreemd over.

• TH

Goedkoop om het ‘lekker belangrijk’ te noemen nadat je eerst hebt meegedaan… Past bij ‘meelopers’.

Misschien heb je wel eerder geklaagd, maar niet openlijk. Had je ook eerder kunnen doen. Best belangrijk dus toch.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.