Beheer prikbord

• KK

Je startte dit topic op 8 februari. Het gescheld en jouw reactie daarop waren op 2 februari.

Ik begrijp dan ook niet waarom jij nu juist vraagt om ingrijpen. Uberhaupt, posten zonder inhoud, maar slechts om iemand pootje te lichten: waanzin. Had namelijk al snel door dat die “koe” op Anja sloeg. Even rondgevraagd: en inderdaad, het is nog net geen sport. Zolang Anja maar aangepakt wordt, doe je lekker mee (niet eens inhoudelijk). En daarna is het weer “respect voor elkaar” en zelfs de prikbordbeheerder aanschrijven? Bijzonder, zo'n dubbele moraal.

Nog steeds geen antwoord op wat daar nou eigenlijk op moest volgen. Een woedende Anja soms? Die staat zeer waarschijnlijk boven dit soort kinderachtig gedrag.

• KP

Precies en dit is wat volgt……

Hoe voorspelbaar, nou shoot me, het zal me een zorg zijn. Ik vind gewoon dat er strikter om gegaan moet worden met wat hier wel en niet thuis hoort. En trek de schoen aan die je past zou ik zeggen.

En nee ik ben geen fan van Anja en fanclub maar dat is geen geheim hoor. Maar liever een keer een grapje hier (publiek en eerlijk) dan echt hatelijke dingen over mensen schrijven (omdat je het niet eens bent met iemands denkwijze) onder het vermoeden dat het niet leesbaar is voor anderen…..Je moest eens weten wat er dan in zo'n clubje allemaal uitgekraamd wordt. Dan wordt je pas misselijk.

Enfin einde van deze discussie wat mij betreft want ook dit hoort hier niet thuis.

• TH

Wat volgt is dus kennelijk dat jij nog wat suggestieve boosaardige opmerkingen over iemand waar jij geen fan van bent gaat spuien? Terwijl KK je net vertelt dat je dat iedere keer doet? Lees de gedragsregels nog eens en hou je daaraan. Verbeteren van de wereld begint tenslotte bij jezelf!

• HK

Voor iedereen die op deze manier met elkaar “praat” op dit ADOPTIE forum:

GATVER!!!

Misschien kan het forum maar beter opgeheven worden want veel discussies verzanden in gekat op elkaar. Mensen die graag inhoudelijk en respectvol met elkaar willen praten over adoptie weten de besloten forums toch wel te vinden

• Jacqueline

WORDEN PERSONEN NOU NOOIT EENS MOE VAN ZICHZELF.

IK LEES MEER DAN IK REAGEER, MAAR DE LAATSTE WEKEN WORDT IK NIET VROLIJK VAN DE BERICHTEN NAAR ELKAAR TOE !

MISSCHIEN EEN IDEE OM EEN FORUM TE STARTEN WAAR DIT SOORT GEZEUR PLAATS KAN VINDEN

EN ANDERS MET ELKAAR ZORGEN DAT DIT WEER EEN NORMAAL (met normale discussie's zonder elkaar om zeep te helpen) ADOPTIE FORUM WORDT.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.