adoptie uit ethiopie via st. Afrika

• magsieb

Hallo,

wij krijgen nog ons gezinsonderzoek maar we zijn al wel aan het kijken voor welke landen we in aanmerking komen.

Helaas (of juist makkelijk) komen we maar voor een paar landen in aanmerking en ik vroeg me af wie er een kindje heeft geadopteerd via St. Afrika uit Ethiopie?

Of staan er nog mensen op de wachtlijst.

Zou graag informatie van hen willen.

En is er ook een speciaal forum waar je op kunt voor bijv Ethiopie?

Ik heb al eens iets gehoord van yahoo maar ik weet niet hoe je je daar moet aanmelden…

Groetjes magsieb

• nicolet

hoi, wij hebben een zoon uit Ethiopie via Wk en staan nu voor een tweede op de pre wachtlijst van Stichting Afrika. Er is een forum www.ethiopie-adoptie.5forum.net

Het is wel wachtlijst van enkele jaren hoor!

• Annet

Wij staan voor onze tweede procedure inmiddels weer op de wachtlijst bij SA. Als je je mailadres geeft, wil ik gerust wat vragen beantwoorden.

groet Annet

• peter.schrumpf@orange.nl

Hoi,

Wij hebben 5 jaar geleden een dochter via wk uit ethiopie gekregen, een tijdje terug dus ze is nu 8, maar heb je vragen stel ze gerust.

Groetjes Marianne

• sprokkeltje

WIj hebben na een jaar op de pre-wachtlijst van Stichting Afrika, ons eraf gehaald en op China sn overgegaan. Wij wilden graag een kindje met een sn en dan juist geen HIV oid.

Na ruim een jaar op de pre-wachtlijst te hebben gestaan, zouden we op de gewone wachtlijst mogen en dan zou het nog wel 36 maanden duren eer we een voorstel zouden kunnen verwachten. Dus best een lange tijd.

• magsieb

Hallo Annet,

ik heb als het goed is jouw een privebericht gestuurd met mijn emailadres.

Is die ook aangekomen bij je???

Anders moet ik m'n emailadres hier zichtbaar maken en dat doe ik liever niet.

Groetjes Magsieb

• Annet

ik heb je een mail gestuurd.

groet Annet