Na voorstel wachten op fotos en dossiertje.

• sprokkeltje

Hallo allemaal,

Nu 8 dagen geleden hebben we te horen gekregen dat we een zoontje hebben via de special focus(:D(:D

Helemaal dolgelukkig natuurlijk. Ze hadden mijn man gebeld met het voorstel en hij wist me te vertellen dat ze na 10 dagen zouden

bellen voor de naam en verdere gegevens, plus dat dan het medisch dossiertje bij ons zou komen. Als we dan een papier hebben ondertekend en terug hebben gestuurd krijgen we eindelijk de fotos vna ons zoontje.

Ik heb na die woensdag op vrijdag nog een keer gebeld om te vragen of mijn man alles goed begrepen had, en dat had ie:D

Maar nu, 8 dagen later, begin ik te zenuwen, ze zullen ons toch niet vergeten zijn?

Omdat ik vrijdag al gebeld heb en die 10 dagen nog niet om zijn durf ik nog niet te bellen met de vg..:(

Wie herkent dit? Of heeft alleen via de post de gegevens van hun kindje gekregen?

• pc

Hahahaha bij ons is het ook zo gegaan.

Mijn man is gebeld en die belde mij dat we een zoon hadden…..verder wist hij niks.

Wij (vrouwen) hebben een hele vragenlijst klaar maar mijn man was zo blij met dit nieuws dat hij alleen maar zei:'ik ga gelijk mijn vrouw bellen.'

Schattig natuurlijk maar het was inmiddels 12.15 uur dus ik kon ook niet meer bellen.

Eigenlijk is het zo dat jullie nu gematched zijn en over een aantal dagen 'HET VOORSTEL" krijgen.

En geloof me, ze vergeten je echt niet hoor;-)

Wij hebben het voorstel gekregen en ik heb gevraagd of we langs mochten komen om het dossier op te halen (er was toen poststaking dus kon dagen duren voordat de post aan zou komen).

Was totaal geen probleem. Wij hebben toen gelijk dat formuliertje ondertekend (een kort briefje dat je akkoord gaat) en hebben toen gelijk de foto's gekregen.

Wat een rijkdom echt waar…

We gaan een prachtige tijd tegemoet:-)

Kom maar op met die LOA

• sprokkeltje

:D Sja die mannen toch..hihi hij was ook helemaal overdonderd, en daarna iknog meer…

Kregen jullie dat via een telefoontje of via de post?

We zijn zo benieuwd naar alles eigenlijk hihihi..je wil eigenlijk alles te weten komen wat er te weten komen valt natuurlijk!

Pfff….waarom die tien dagen? Was dat bij jullie ook?

• pc

Je krijgt het voorstel telefonisch.

Bij ons duurde het iets langer maar dat had een andere reden.

Ik heb het dossier onderweg naar huis wel 15 x gelezen en de foto's waren al versleten bij thuiskomst;-)

Natuurlijk wil je alles weten.

Ik wens jullie veel geluk en geniet er van.

• sprokkeltje

Hihi dat geloof ik ja, ik denk ook dat wij alles 100x doorlezen en die fotos blijven bekijken!

Heerlijk, kan niet wachten totdat we fotos hebben van ons zoontje.

• Ri.65

Hoi PC wanneer hebben jullie het voorstel gehad?

Wij 16 maart.(:P)

(maar zijn 4 maart benaderd omdat ook wij op een Sf-kindje hadden gereageerd)

Hebben jullie intussen al meer gehoord?

Mail je me prive?

Groetjes Ri.65

• pc

Wij hebben ons voorstel begin december (al) gehad en wachten op de LOA.

En ik kan je melden…ik ben heeeel slecht in wachten:-(

We willen zooooo graag naar hem toe.

Ik hoop dat we snel afreizen en dat hoop ik uiteraard voor jullie ook:-)

• sprokkeltje

Ja ik snap dat jullie met smart op de Loa zitten te wachten..

Wij met smart op zijn medische dossiertje plus fotootjes, en opeens is het me aangevlogen,

ik was heel kalm en relaxed enzo, maar dat is nu over, we willen nu graag alles weten en zien!!

We zijn zo benieuwd naar ons mannetje.

• sprokkeltje

Wie kan me vertellen, mag ook prive hoor, hoe het nou precies zit met een special focus en de procedure.

Ik ben in de war en om nou K&T weer lastig te vallen, vind ik ook weer zo wat.

Ze haddne het erover dat onze match met ons zoontje en ons naar ministerie van jus en China zou zijn gegaan, dan na 10 dagen zouden we de naam krijgen en dan zouden ze het dossiertje opsturen.

Als wij dan ondertekend hebben en teruggezonden hebben naar K&T dan krijgen we de fotos thuis. Maar het min van jus duurt drie weken.

Hoe zit dat nou precies? Krijg je na 10 dagen wat te horen (naam ed ) of pas na die drie weken?

• m.r

Bij ons zeiden ze: over 2 a 3 weken horen jullie meer. Omdat China idd eerst nog accoord moet geven en daarna mogen ze pas gegevens bekend maken, heel begrijpelijk maar voor ons gevoel duurt het natuurlijk erg lang ens taan we te popelen of niet dan haha

Groetjes