vraag voor ouders met special focus kindje

• Eke

Onze papieren voor een special focus jongetje zijn 9 maart naar China gestuurd. We hebben daarom een paar vragen. Hoe lang duurde het bij jullie voordat het voorstel vanuit China binnenkwam? Hoe lang duurde het daarna tot jullie de uitnodiging kregen?

• pc

Hallo Eke

Ten eerste gefeliciteerd!!

Ten tweede snap ik je vraag niet helemaal, sorry.

Hebben jullie alleen te horen gekregen dat jullie gematched zijn of hebben jullie het voorstel, dus alle gegevens al gekregen van jullie zoontje.

Wij hebben half november te horen gekregen dat we gematched waren en begin december hebben wij het voorstel gekregen, dus alle gegevens + foto's van onze kanjer.

Wij wachten nu vanaf begin december op de LOA.

Ik hoop dat je een beetje antwoord hebt op je vragen.

Succes met wachten.

Gr

• Eke

Wij hebben geschreven op een special focus kindje. Vervolgens werden we uitgenodigd door K en T en mochten we (nadat we uitgekozen waren) onze papieren verzamelen. Deze papieren zijn in maart naar China verzonden. We wachten nu op een bericht vanuit China, om te kunnen bevestigen dat we voor dit kindje willen gaan (= voorstel).

• pc

Oke, dus je hebt nog geen gegevens en foto's van jullie kindje?

• E&T

Hoi Eke,

Allereerst: Het voorstel voor een special focus kindje komt via de vergunninghouder en niet vanuit China.

Bij ons kwam het voorstel/match voor het special focus kindje waarop wij gereageerd hadden 5 dagen na het versturen van ons dossier naar China (12 januari jl) een week later hadden we ook foto's en een medischdossier.

Hierna is alles ineens heel snel gegaan.

Eind februari hadden we de LOA binnen en gisteren kwam de uitnodiging om over anderhalve week af te reizen naar China.

De verwachtingen waren vooraf heel anders aangegeven. Op 12 januari zei de VH nog dat we niet voor eind juni naar China zouden gaan. De uitnodiging die we gisteren kregen was dus nogal een verrassing, maar gelukkig waren we klaar met de belangrijkste voorbereidingen.

Succes met jullie special focus kindje.

E&T

• pc

Fijn voor jullie dat het zo snel is gegaan.

Heel veel geluk gewenst, lekker genieten over anderhalve week.

Ik wou dat ik kon zeggen dat we samen konden reizen maar dat gaat denk ik niet meer lukken:-(

• Eke

Wouw, wat is dat bij jullie snel gegaan. Echt spannend zeg! Veel succes met de laatste voorbereidingen! Nauwelijks voor te stellen, dat jullie over twee weken jullie kind in jullie armen kunnen sluiten! Gewoon te mooi om onder woorden te kunnen brengen!

• E&T

Hoi Eke,

Wij hopen dat jullie ook snel de fotootjes en het dossiertje krijgen! en dat je dan ook zo snel de LOA krijgt en af kan reizen!

P.C., hopelijk krijgen jullie nu ook snel jullie LOA.

Groetjes

• sprokkeltje

Wij hebben op 16 maart gehoord dat we een SF zoontje krijgen. We zitten nu nog te wachten op het dossiertje plus fotos…

En wachten duurt lang……….

Oh bij jullie gaat het ongelooflijk snel, hoe kan dat zo snel gaan dan?

• Eke

Wanneer is jullie dossier naar China gestuurd?