Beste lezers,

Ik wil graag uw aandacht vragen voor mijn boek ‘de groene knolamaniet’ dat als thema ‘adoptie’ heeft.

Ik heb het manuscript op de site ‘tenpages’ gezet en ben op zoek naar aandeelhouders voor mijn boek.

Het boek vertelt het verhaal van mijn zoektocht naar mijn wortels, dat ik gegoten heb in een thriller vorm.

Hieronder kunt u de samenvatting lezen.

Ik wil graag mijn manuscript bij u onder de aandacht brengen. Ik hoop dat u misschien ook een paar aandelen wilt kopen.

Het thema adoptie is belangrijk en het waard om bij een groter publiek onder de aandacht te komen. Ik wil mijn verhaal

graag aan anderen vertellen en hen laten zien welke emoties er komen kijken bij de zoektocht van een kind naar zijn afkomst en de emoties van de biologische moeder, die alles wil vergeten en niet meer aan deze tijd herinnerd wil worden.

Iets over mezelf, Ik heb psychologie gestudeerd, ben 47 jaar en mijn droom is dat mijn boek uitgegeven zal gaan worden.

Help me mijn droom te realiseren: mijn boek in de boekwinkel. Ik kan het niet alleen!

Bekijk mijn manuscript op http://www.tenpages.com/manuscript/de_groene_knolamaniet.

Plaats een reactie of koop een aandeel. Alle reacties zijn welkom.

Een aandeel kost u 5 euro. Wordt het boek gepubliceerd, dan deelt u 4 jaar mee in de verkoopopbrengst.

Haalt het boek de 2000 aandelen niet, dan krijgt u per aandeel 4 euro terug.

Samenvatting

Inge wordt door haar vriendinnen aan het daten gezet en ontmoet Frank. Ze raken goed bevriend. Frank geeft Inge het laatste zetje voor de speurtocht naar haar afkomst.

Inge weet weinig van de tijd voor en rond haar geboorte. Ze is direct na haar geboorte door haar moeder afgestaan. Haar pogingen om met haar biologische moeder in contact te komen zijn mislukt. Inge heeft alleen de beschikking over haar dossier van de Raad van Kinderbescherming.

Ze heeft veel vragen en gaat met de aanknopingspunten die ze heeft op zoek naar familieleden. Ze zet alles op alles om het naadje van de kous te weten te komen. Haar nieuwsgierigheid wordt haar niet in dank afgenomen en ze belandt in een vreselijke nachtmerrie. Kan zij zich uit deze hachelijke situatie reddden?

Deze psychologische thriller laat het gevecht zien tussen een adoptiekind dat vragen heeft over het verleden en erkend wil worden in haar bestaan en de biologische moeder die haar vanaf haar geboorte uit haar leven heeft gewist. Moeder en dochter gaan daarbij tot het uiterste. Een gevecht op leven en dood. Spannend, vol emoties, maar ook met een vleugje humor.

Bedankt voor uw aandacht!

met vriendelijke groeten,

Jolanda Goedhart

jogo@kabelfoon.net

http://www.tenpages.com/manuscript/de_groene_knolamaniet