Ik ook niet. En ik kan op mijn werk ook ineens niet op Rumor om te kijken hoe het daar staat.
:X :o
Op de rumour zijn ze net zo nieuwsgierig als hier denk ik. Misschien ligt ie er daarom uit. Heb vanochtend wel even gezien dat er enkele matches zijn, maar nog niet veel. Daar waren ook veel wachtenden die nog niets gehoord hadden.
Zijn de langst wachtenden ingelogd in december of zijn er mensen die nog langer wachten?
Wij zijn sinds 10 december 2010 ingelogd. Maarja, “langst wachtenden” zegt eigenlijk niet zoveel. (Tenminste dat zegt onze vergunninghouder). Bij special need wordt per situatie gematcht en niet op volgorde.
Ik denk dat ik vanmiddag maar weer eens de vergunninghouder ga mailen met de vraag of de informatie hebben, maar ik heb de hoop alweer opgegeven voor deze lijst.
Ik krijg zojuist mail van onze vergunninghouder:
Vannacht om 2.30u heeft het CCCWA weer nieuwe SN kinderen op hun website geplaatst. Ze zaten vanaf 2.00u op het kantoor klaar. Ze hebben ongeveer 10 nieuwe kinderen voorbij zien komen en hadden voor deze kinderen ook meteen ouders op de wachtlijst. Ze hebben ook direct een naam van een echtpaar achter een kind ingevoerd, maar helaas was dan net een andere vergunninghouder hen voor. Binnen enkele seconden worden kinderen geclaimd door andere vergunninghouders. Ze hebben vannacht helaas maar 1 kind kunnen claimen.
Hoeveel nieuwe SN kinderen het CCCWA vannacht op hun website heeft geplaatst is onduidelijk. Ze hebben dus ongeveer 10 nieuwe kinderen gezien die binnen enkele seconden weer van de site af waren en ongeveer 32 nieuwe special focus kinderen.
Er staan nu een kleine 1600 kinderen op de website van het CCCWA. Dit zijn allemaal special focus kinderen, ze staan er allemaal al langer dan 2 maanden op.
Ik wordt er bijna moedeloos van.
Bedankt voor je bericht…. ik probeer ook al de hele ochtend achter meer info te komen!!
Wordt wel minder vrolijk van de inhoud van je bericht…. zouden die 10 kinderen voor alle vh zijn (dus wereldwijd) of alleen nederland??? jee…. 10 is sowieso al niet veel voor 1 vh…..
Wie weet krijgt iemand vandaag of morgen een telefoontje…. maar ik krijg er zo langzaamaan een hard hoofd in, nog even en we kunnen onze BT voor de tweede keer verlengen…..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?