Procedure kosten K&T

• sprokkeltje

We zaten vanmiddag even te rekenen ivm grote verbouwing waar we mee bezig zijn en willen doen.

We moeten een bedrag van 10.000 contant meenemen naar China. Nu las ik in de papieren dat we van tevoren ook een bedrag moeten betalen, minus die 10.000euro.

Om even alles op een rij te krijgen wat we nog kunnen uitgeven vroeg ik me af of er mensen zijn die recent via kent een kindje hebben op mogen halen in China?

En wat die kosten dan zijn van die som van tevoren. (en dan bedoel ik niet die 350 inschrijfgeld en die 1860 euro in het begin).

Handig om te weten wat we nog opzij moeten zetten namelijk.

Ergens over een paar maanden zullen we ons kindje mogen halen.

• Enjoy

Hoi,

Even uit mijn hoofd:

Nog een bedrag aan bureaukosten ong. 3500 euro en je tickets straks ong 800 a 1000 euro p/p. En dan het bedrag mee naar China, dat bedrag hoor je op de afreisbijeenkomst maar 10.000 euro is als je met z'n 2en reist ruim genomen. Het hangt een beetje af van welke provincie ivm de binnenlandse vlucht kosten en de hotel kosten. Guangdong is bijv. een dure provincie.

Groet

KP

• sprokkeltje

Dank je wel voor je antwoord.

Ik durf de provincie niet te noemen hier ivm privacy. Maar zeg dat we voor het afreizen nog 5000 euro moeten betalen?

We zijn maar saampjes idd en komen met zijn drietjes terug.

• Paulina C.

Als je kindje nog onder de 2 jaar is, heb je lagere reiskosten. Je koopt dan een zgn babyticket, kost heel weinig, je kindje heeft dan geen eigen stoel maar dat is goed te doen, is mijn ervaring :)

• sprokkeltje

Ons kindje is net 2 jaar geweest als we hem mogen halen, dus dat gaat niet meer lukken op een babyticket hihi!

• Paulina C.

superleuke leeftijd, zo rond de twee! en hoef je nog lekker niet te betalen in dierentuinen enzo :)

• sprokkeltje

Oh ik verheug me zo erop om hem op te gaan halen!!!

• Enjoy

Je mag me ook prive mailen ;-)