Een voorstel!

• Lesley

Hallo allemaal,

Tijd niets van ons laten horen, maar goed, geduld wordt beloond: sinds 2 weken weten wij, dat we de trotse pappa en mamma zijn van een zoon van 4,5 en een dochter van 2,5!

We reizen 27 mei af, en ontmoeten de kinderen voor de eerste keer op 30 mei!

Dus….heel veel geregel, heel veel doen, heel veel krijgen en soms wat kopen (wat een verrassing, nooit geweten dat er in onze omgeving zoveel mensen kinderspullen gewoon over hebben!) en ondertussen echt ENORM BLIJ ZIJN!!

Afgelopen zaterdag op de reunie kennisgemaakt met nog 2 stellen die net voor en net na ons zullen afreizen, zo leuk!

Ik hoop dat het voor de wachtenden onder jullie niet al te lang meer zal duren.

Gr.

Lesley & Edwin

• mamainspee

Hai Lesley en Edwin,

Van harte gefeliciteerd met dit prachtige voorstel, een zoon en dochter wouw. :)

En wat heerlijk dat jullie zo snel al mogen afreizen.

Mag ik vragen waar jullie kindjes vandaan komen?

Heel veel succes en plezier met de voorbereidingen.

groetjes,

mamainspee

• Omfie

Van harte gefeliciteerd. Waauw wat snel mogen jullie al afreizen!

Geniet van deze geweldige periode.

Omfie

• pc

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon EN dochter.

Heel veel geluk gewenst.

• magyse

Gefeliciteerd met jullie kinderen en heel veel geluk!

Als ik goed heb gekeken komen jullie kinderen uit Hongarije of niet? Spannend hoor. En toch snel gegaan he!

• froukje

van harte tis jullie van harte gegund

• Helmi

Hoi,

Van harte gefeliciteerd.

Ik ben alleen even kwijt uit welk land jullie kindertjes komen.

Groet Helmi.

• Lesley

Hallo allemaal,

Bedankt voor de felicitaties! Na een redelijk lange procedure (4 jaar) hebben wij 4 maanden op de wachtlijst gestaan voor onze kleintjes. En ze komen idd uit Hongarije.

Gr.

Lesley

• hsandink@xs4all.nl

Hallo Lesley,

Wat een prachtig voorstel.

We moeten elkaar gezien hebben afgelopen zaterdag maar dan niet gesproken,wat een mooie voorbereiding op de reis naar jullie kinderen

Een hele fijne tijd in Hongarije,

Linda,

mama van Silke,Marcell en Sepp.

• Lesley

Hoi Linda,

Nee wij hebben elkaar idd niet gesproken, maar er waren ook zoveel mensen! We hebben eigenlijk voornamelijk gesproken met Jacqueline, de twee Miranda's en de twee stellen die net als wij net een voorstel hebben.

Ja we zijn echt heel blij, eindelijk, en als ik zaterdag jl. die lieve snuitjes allemaal zag, daar passen onze zoon en dochter zo tussen :-).

Groetjes,

Lesley