Hoi,
Toen wij onze zoon mochten ophalen was ie ruim twee. Ik dacht ‘dit is echt zo’n leuke leeftijd, aan de ene kant al echt een persoontje maar aan de andere kant nog zo lekker klein (baby-achtig bijna)'. Nu is zoonlief inmiddels bijna 5 en ik merk dat ik op zijn derde en nu op zijn vierde ook elke keer dacht ‘oh, wat is ’ie nu toch weer een stuk leuker dan voorheen, ik denk echt dat dit de leukste leeftijd is!' Misschien ga ik wel zo door tot ie volwassen is, hahaha! Maarre, ik ben dus benieuwd wat jullie de állerleukste leeftijd vinden van een/je kind. Ikzelf heb bijvoorbeeld niet zoveel met die echte kleine babietjes (gelukkig ook maar met een kindje dat we pas vanaf peuterleeftijd kennen), maar ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die dat juist de leukste fase vinden. En dan is een (ouder) kindje adopteren waarschijnlijk af en toe best moeilijk. Of heeft iedereen wat ik heb, dat je je kind NU het leukst vindt en dat de leukste leeftijd dus telkens opschuift…
Trouwens, ik had, als we hadden mogen kiezen, maar wát graag onze zoon al gekend als klein babietje hoor! :-)