Hallo
Ik wil even raad/advies van jullie. Onze dochter van bijna 4 is bijna een jaar bij ons. We denken en vinden eigenlijk dat de hechting op een hele goede weg is. Alles gaat eigenlijk heel goed, ze is een vrolijk lief open meisje. Vriendelijk en ook vaak nieuwsgierig. Gisteren zijn we bij familie op bezoek geweest. En daar was ook een oudere vriend van die familie daar. Wij kennen hem maar onze dochter heeft hem gisteren voor de eerste keer gezien. Het is een lieve oudere man, maar ik schrok ervan dat ze bij hem op de schoot ging zitten. Ze hebben even samen lekker gek gedaan, maar ergens zat het me toch niet lekker dat ze bij hem op de schoot ging zitten. Kan dit een teken zijn dat de hechting niet goed zit, of moet ik me niet druk maken omdat dit misschien gewoon bij ons kind hoort dat ze zo open is en niet verlegen? Mijn man vind het maar niks en heeft haar meteen bij zich geroepen. In onze ogen is het voor haar toch een vreemde man omdat ze hem voor de eerste keer zag. Wat zouden jullie doen?
Gr elre