Nicaragua

• Emmy3

Wie heeft er ervaring met het contact Nicaragua bij de NAS, of heeft wat meer informatie dan op de site van de NAS staat omdat ze al op intake voor dit land zijn geweest? Staat er al iemand op de wachlijst voor dit land, of heeft iemand misschien zelfs al een voorstel gehad?

• m.a.r.i.j.

Gewoon even NAS mailen, dan reageren ze vaak wel.

• Emmy3

Heb ik al gedaan, maar dan krijg ik als antwoord dat alle info op de website staat terwijl daar dus niet de dingen staan die ik wil weten en ik zou gewoon wat ervaringsverhalen willen horen van mensen die al op intake zijn geweest.

• m.r

Ik ken een stel wat bezig is met Nicaraqua. zal eens vragen of ze even op de startpagina wil kijken. Misschien kunnen/willen zij je wat info geven.

• Linda

Wij zijn op intake geweest voor Nicaragua. Zijn er nog meer mensen die voor Nicaragua gaan? Zou het leuk vinden om contact te hebben.

Groetjes Linda

• Tammy123

Hoi Linda, ik kwam deze berichen tegen en wij zijn ons aan het verdiepen in de adoptielanden. Nicaragua spreekt mij enorm aan. Hoe ver zijn jullie in dit traject? Duurde het lang voordat je de intake had? En zou je mij wat meer kunnen vertellen over de procedure voor dit land?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes,

Tamara

• Misco

Wij gaan binnenkort op intake voor Nicaragua. Ik zou graag contact willen met andere personen of stellen die ook voot dit traject gaan

• Felicia

Hallo,

Ook wij zouden graag een kindje uit Nicaragua willen adopteren. We zijn erg nieuwsgierig naar anderen die al hun intake hebben gehad, die misschien al in Nicaragua verblijven of al hun kindje(s) thuis hebben of wie dan ook die meer info heeft over dit land en de adoptie uit Nicaragua.

Zijn er misschien handige harries onder ons die een gesloten forum of een facebook kunnen aanmaken waar we met elkaar kunnen babbelen? Het lijkt erop dat er meerdere zijn die graag met anderen in contact willen komen.

Wij zijn erg nieuwsgierig!

Groetjes Felicia