kindje op site KT - al ouders?!

• Paulina C.

Hoi allemaal,

Een vraagje: er staat een kindje op de site van KT waar ik steeds aan moet denken. Het betreft het jongetje van 2,5 jaar met brandwonden. Zijn gegevens staan sinds 18 februari op de site, dus de drie maanden zijn bijna om… Misschien zouden wij wel een thuis kunnen bieden aan dit mannetje. Ik vraag me alleen af: betekent het nou dat er nog steeds geen ouders voor hem zijn gevonden, omdat dat er nog niet achter staat, of kan het zijn dat ze daar nog mee bezig zijn? Wij zitten bij een andere VG namelijk en ik wil niet alles omgooien als blijkt dat er al andere ouders in de rij staat voor dit kindje… Iemand een idee, of misschien heeft iemand van deze lijst zelfs al wel gereageerd op het oproepje?

Groeten,

Paulina

• Emmy3

Waarom bel je niet even met K&T die kunnen je dan gelijk nog wat meer informatie geven mocht dat nodig zijn.

• Jayne

Hoi

Vorige week hoorde ik van K&T dat er niemand op dit kindje had gereageerd en dat de 3 mnd bijna om zijn. Dus je maakt wel degelijk kans. Misschien even contact opnemen en alvast een brief schrijven. Veel succes.

Dit soort dingen gaat aan mijn hart, zou fijn zijn als alle kindjes een goed thuis krijgen.

Hou je me op de hoogte alsjeblieft?

Groetjes Jayne.

PS Ik ben nieuw hier!

• Paulina C.

Hoi Jayne,

Bedankt voor je bericht en de update. Had je een gesprek met KT of had je ook speciaal voor dit kindje en/of andere kindjes gebeld? Heb je eventueel nog meer info gekregen over dit kindje? Het is wel iets om hier thuis nog even goed te bespreken, maar ik weet zo in ieder geval weer wat meer.

Groeten,

Paulina

• Jayne

Hoi Paulina,

Nee wij hadden het intakegesprek en toen kwam dit ter sprake,omdat zij het zo jammer vond dat er nog niemand had gereageerd. Wij kunnen niet reageren ivm de leeftijd van het kindje. Maar de medewerkster van K&T hoopte stiekem dat er nog iemand zou reageren. En daar ben ik het helemaal mee eens.

Dus ik wens jullie veel succes, maar wacht niet te lang!

Groetjes Jayne

• Paulina C.

Hoi Jayne,

Ik snap het. Bedankt voor de info. Ik ben nog wel erg benieuwd naar sommige dingen, bijv. of een prothese mogelijk is door zijn brandwonden….? Zei ze nog iets meer over het jongetje??

Gaan jullie ook voor China trouwens?

Groeten,

Paulina

• Jayne

Hoi

Nee verder heeft ze er niks over gezegd, alleen dat ze het zo jammer vond dat niemand had gereageerd. We hebben niet doorgevraagd omdat we dat niet gepast vonden, we mogen toch niet reageren.

Wij gaan ook voor China, we zijn druk met de documenten te verzamelen.

Groetjes Jayne

• Paulina C.

Hoi Jayne,

Ja, logisch. Er staat nu trouwens ook nog een kindje op de site dat er op 10 feb is opgezet, dus ze laten de oproepjes nog wel wat langer staan blijkbaar.

Succes met het verzamelen van de documenten!

Groeten,

Paulina

• m.a.r.i.j.

Wat ik wel heb gehoord is dat K&T de papieren voor een kindje klaar moet hebben binnen die 3 maanden.

Dus als je nog over moet stappen, dan wordt dat moeiijk qua tijd. En je zit nu sowieso al over de 3 maanden heen toch?

• sprokkeltje

Gewoon direct bellen!!!!!!

Bellen en fax een brief erachter aan!

Dan ben je ms nog op tijd. Je hoort wel vaker van ouders dat ze al een voorstel hadden voordat ze uberhaupt alles verzameld en gelegaliseerd hadden.

Meer info dan op de site staat krijg je niet. Dat geven ze pas vrij nadat ze je gematched hebben en dan een voorstel doen.

Dan krijg je het medisch dossiertje.

SUcses!!