kaartjes voor Wereldkinderen adoptiedag in Duinrell 28 mei

• walstro

Hallo,

Wij hebben 2 kaartjes voor de Wereldkinderen / Adoptiedag in Duinrell op 28 mei 2011 te koop.

We gaan niet naar deze dag, omdat we vorige week te horen hebben gekregen van WK dat ze niets voor ons kunnen betekenen.

Daar zijn we erg verdrietig om, omdat het voor ons zo ongeveer onze laatste hoop was.

De kaartjes kosten normaal 16,50 euro. Dus voor 2 kaartjes 33 euro. Ook hebben we een parkeerkaart voor 6 euro.

Wie wil deze kaartjes voor de familiedag van WK van ons overnemen voor een zacht prijsje?

Groet,

Marleen

• zuster

Hoi marleen,

Wat een naar bericht, wat zullen jullie teleurgesteld zijn! stonden jullie op de pre wachtlijst bij Wereldkinderen? En waarom kunnen ze niets meer voor jullie betekenen? Was WK echt jullie enige optie om een kindje te kunnen adopteren? Ik zou je toch willen aanraden je nog eens te orienteren bij andere vergunninghouders, er worden regelmatig ouders gezocht voor kinderen die echt een warm thuis verdienen. Hopelijk komt jullie droom via die manier toch uit.

Sterkte,

• kimaco

test

• kimaco

wij willen ze evt wel overnemen voor een zacht prijsje, waar kunnen ze evt afgehaald worden?

• walstro

Hoi,

We hoorden van WK dat de procedures, voor de landen waar wij nog voor in aanmerking zouden komen, gelet op onze leeftijd en duur van ons huwelijk, nog erg lang gaan duren. Ze schatten ongeveer 5 jaar en we hebben nog maar 3 jaar en enkele maanden. Nu richten we ons op een andere VH, maar we hebben van hen nog niet gehoord of het eventueel wat kan gaan worden.

Afwachten dus. Erg spannend.

Groet,

Marleen

• Jiske

Tjeetje Marleen, wat een zure appel zeg!!

Ik hoop voor jullie dat een andere VH jullie verder kan helpen.

Succes!

Gr Jiske.

• kimaco

wilde je de kaartjes nog kwijt?

• walstro

Hoi,

Ik had je een prive reaktie gegeven.

Die heb je blijkbaar niet ontvangen.;-)

Ja, we willen de kaartjes nog steeds kwijt.

Gr,

Marleen