van de site van K&T

• Paulina C.

18 mei 2011:

Ba: een bijna 2 jarig jongetje, geboren met een enkelzijdige schisis. Ook is het bovenste deel van beide oorschepjes naar voren gebogen. De gehoorgangen zijn normaal open.

Bb: een bijna 4 jarig jongetje. Het betreft een albino kindje met nystagmus. Zijn oogafwijking is 4.6 en 5. Een open en extrovert manneke.

Bc: een 3,5 jaar oud jongetje, geboren met een gesloten anus. De nodige operaties hebben reeds plaats gevonden.

• jcn

ik vind het toch een beetje vreemd dat bijv. het kindje met een enkelzijdige schisis via SF op internet gelaatst wordt. Dit omdat naar mijn idee veel paren te matchen zijn met dit kindje. Weet iemand waarom het matchen dan niet gebeurt?

• B

Nou, dat is ook mijn idee, ik denk dat er voor dat jongetje genoeg mensen ingeschreven staan bij K en T..Blijkbaar moet je als je daar ingeschreven staan gewoon op ieder kindje schrijven..

• troepiaal

Ik heb het idee dat kind en toekomst helemaal geen SF kindjes matched maar ze meteen op de site zet. Helemaal zeker weet ik dat natuurlijk niet. Onze vergunninghouder doet dit dus niet. Zij gaan eerst recente info verkrijgen uit China, met deze info gaan ze naar de kinderarts in Nederland en deze kijkt er naar en daarna gaan ze kijken of het dossier blijft of terug gaat naar China en dan gaan ze pas ouders zoeken en kunnen ze helemaal niemand vinden dan pas komt het op internet.

• sprokkeltje

Ik heb me laten vertellen dat kind en toekomst van China opgelegd krijgt wat SF is. Dus dit bepalen ze niet hier in ned, maar in China. Aangezien ze zeggen bij k&t dat China zich meer op de SF kindjes richt, zie je nu ook de kindjes langs komen die makkelijk gematched hadden moeten kunnen worden.

Maar dit zijn de woorden van k&t, niet die van mij. Vraag me wel af waarom het dan bij andere vgh anders werkt hoor, als China dit zou opleggen.