nieuwe shared list?

• Jayne

Hoi

Weet iemand wanneer de nieuwe shared list uitkomt? En kunnen wij die als aspirant adoptieouder ook lezen? Ik heb wel eens begrepen dat sommige mensen de lijst kunnen lezen, kan iemand mij daar wat meer over vertellen?

Alvast bedankt!

Groetjes Jayne

• B

Ik heb geen idee wanneer hij uitkomt.. Hij is als het goed is niet openbaar.. En ik denk dat gezien de situatie op dit moment met Sn je er ook niet zoveel waarde aan kunt hechten.. Zal zelf ook altijd bovenop de lijst hoor, maar toen we de dag na uitkomen shared list het voorstel kregen bleek dat dit voorstel helemaal niet van de shared list van de dag ervoor kwam.. Onze VH gaf zelfs aan dat ze bijna nooit direct matchen dan moet het al om een hele eenvoudige SN gaan die duidelijk is.. En dat is in deze periode waarschijnlijk niet het geval.. De VH moet nu veel meer haar best doen en het matchen gaat dus meer tijd en werk in zitten…

• Omfie

Hoi Jayne,

Mijn vermoeden is dat de nieuwe lijst voor ons in de nacht van maandag op dinsdag (23-24 mei) zal uitkomen. Nogmaals, dit is mijn eigen vermoeden, gebaseerd op de laatste maanden. Deze lijst is voor ons niet zichtbaar. Ik heb van onze vergunninghouder (Wereldkinderen) begrepen dat elke vergunninghouder een stick heeft die ze in de PC kunnen plaatsen en dat ze dan kunnen inloggen. Dit betekent dat de vergunninghouder maar één stick heeft en dus maar (met meerdere mensen) op één PC kunnen kijken.

De Amerikanen kunnen hebben volgens mij wel toegang tot de lijst, maar vraag me niet hoe dat kan, daar verbaas ik me ook vaak over. Ik denk dat de vergunninghouders daar de lijst zelf weer door-publiceren.

Zodra bekend is wanneer de lijst uit zal komen (de Amerikanen krijgen dit wel te horen van de vergunninghouders, wij niet) dan publiceren zij dit op het forum van de site www.chinaadopttalk.com

Veel succes met wachten,

Omfie

• troepiaal

Hoi,

Ik zag mijn verhaaltje niet in de lijst staan dus ik tik hem nog maar een keertje. Je kunt lid worden van de amerikaanse yahoo site http://groups.yahoo.com/group/AdvocateforWC/

Je moet je aanmelden en na aanmelding kun je eens kijken in de files. daar staan regelmatig een shared list. Nu staat er eentje op met 1532 kinderen. Er wordt wel heel veel op gemaild op deze lijst dus zet de instellingen goed ( daily digest) anders wordt je overspoeld met mailtjes.

Succes

nik

• summer6974

Er komt inderdaad vannacht een nieuwe shared list. Succes alle wachtenden!

• sprokkeltje

Spannend zeg!! Sucses alle wachtenden!!

• Omfie

Zullen we deze maand er bij zitten? Ik durf er bijna niet meer op te hopen, maar ik doe het stiekum toch. Ik heb morgenochtend een afspraak bij de tandarts staan die ik niet meer kon verzetten. Zul je net zien, dat ze dan bellen. Gelukkig is mijn man wel standby.

Alle mede-wachtenden succes! >:D<

• troepiaal

Succes allemaal, ik hoop dat WK dit keer wat meer kinderen dan 1 kan matchen. Misschien zitten we er wel bij maar het ook nog zo maar een paar maanden duren.

• sprokkeltje

En vanmorgen staan er weer nieuwe SF kindjes bij k&t op de lijst, dat kan toch niet met de shared list. Daar staan toch geen SF kindjes op?

• B

Jawel hoor, alle kindjes staan op die lijst SF is niet anders dan steeds terugkerende kindjes (dus die niet worden geclaimd)