raportages polen

• Melle

Hallo

er zullen ook wel polen gangers zijn die dit forum lezen. Nu is onze vraag voor alleen polengangers. Wat schrijven jullie in het voorgang raportages. Er staan elke keer weer de zelfde vragen in in de vragenlijst en elke keer moeten wij het zelfde bijna opschrijven. Wat schrijven jullie in de raportages en laten jullie wel eens vragen weg. Hoe veel paginas schrijven jullie over jullie poolse schone. En hoe lang moeten jullie nu schrijven.

Wij zijn nu bezig met een van de vele raportages en merken dat het een beetje vervelend wordt. Vooral omdat veel vragen het zelfde zijn als de vorige raportage. We kunnen haast niet voorstellen dat het erg leuk is om te schrijven. En nu las ik ergens dat er nog maar 2 jaar geschreven moet worden. is iemand bekend hiermee en hoe kan het dat er nu nog maar (als het zo is) 2 jaar is ipv 5 jaar na thuis komst. Er mag prive gemaild worden.

• Helmi

Dag Wendy,

Jij hebt jaren terug toch al een zoon uit Polen geadopteerd? Dan doe je toch net zoiets? Schrijf wat je kwijt wilt en wat je hart je ingeeft.

Niet alleen vorderingen, maar ook tegenslagen.

Succes ermee.

Helmi

• Melle

Hoi helmi

Inderdaad hebben we een zoon uit polen geadopteerd. Het gaat nu niet om hem. We moeten nu schrijven omtrend onze 2e. Na 3 jaar schrijven en heel beknopt schrijven weten we niet meer wat we moeten schrijven. Je schrijft schrijven wat je had je ingeeft. Nou dat hebben we ondertussen wel geleerd dat we dat juist niet moeten doen. Gezien onze 2e procedure van een aantal jaren geleden weten we ook dat de raporteages uit liefde geschreven tegen je gebruikt wordt. Ik wil niet in details treden. Vandaar dat ik ook nu schrijf of de vraag geschreven heb wat jullie nu schrijven. Dit te mede eventuele verdere procedures. Moet je voorzichtig zijn met wat je schrijft of schrijven uit liefde. We weten het niet meer. Dus vandaar onze vraag.

Wendy

• Simone30

Hoi Wendy,

Heb je een PB gestuurd.

Groetjes,

Simone

• amberr

Als jullie ervaring echt is dat bepaalde zaken tegen je worden gebruikt zou ik inderdaad uitkijken. Zeker als jullie nog meer procedures willen opstarten (anders maakt het immers weinig uit). Ik wist trouwens niet dat dit zo werkt maar wel goed om te lezen. Als je echt verder wilt adopteren zou ik het gewoon kort en bondig houden. Ze kunnen daar toch niets aan veranderen (je krijgt het niet teruggezonden ofzo). Algemene gezondheidsgegevens veranderen toch wel (gewicht, groei, bezoek arts etc). En je kunt (indien van toepassing) schrijven over clubjes, zwemles (diploma), rapport etc.

• Melle

Hallo

Natuurlijk zijn onze ervaringen echt. hierover lieg je niet. Al denken er sommige mensen er ander over. En dank je wel voor je tips. Hier heb ik wat aan. En de rest ik ook waar.

WS