prijs tickets Boer en Wendel !

• elisavm

Wij kregen een pro forma rekening van de boer en wendel met de prijs voor de tickets gebaseerd op een bepaalde datum. Ik heb zojuist gemerkt dat voor diezelfde datum, als je rechtstreeks boekt bij de vliegmaatschappij het maar liefst 400 euro goedkoper is in totaal voor 2 tickets.

Kan iemand mij vertellen hoe zij dat ervaren hebben? Ik weet dat we geen keus hebben, maar het voelt gewoon niet lekker.

• FV

wij hebben toentertijd ook een ruim bedrag over moeten maken, maar toen eenmaal de datum vaststond en de tickets geboekt waren hebben we nog een bedrag teruggehad.

Ik zou me geen zorgen maken, je wordt echt niet opgelicht :-)

• Paulina C.

Wel even in de gaten houden of je het bedrag inderdaad terugkrijgt, ik moest wel even bellen want ze waren het vergeten…!

• F

Krijg je dan nog een uiteindelijke rekening?

Wij hebben een tijdje geleden de proforma rekening betaald, en hebben nu ook een definitieve datum. Maar heb verder niets van het reisbureau gehoord. Weet dus ook niet of we geld zouden moeten terugkrijgen of bijbetalen.

• Paulina C.

Ja, achteraf krijg je nog een rekening met de juiste datum, dan kunnen ze pas bepalen wat je precies gaat betalen. Scheelde bij ons niet zo veel, 35 euro ofzo, maar toch wel lekker dat je dat terugkrijgt!

• elisavm

Je kan misschien even kijken op internet wat die tickets zouden kosten op die datum, dan heb je een idee. Het kam best iets duurder zijn want meestal betaal je alTijd meer via een tissenpersoon, dus daar houden we al rekening mee.

• BG

Een ticket is volgens mij sowieso duurder als de exacte reisdatum niet bekend is. volgens mij zijn de prijzen altijd redelijk maar houdt eventueel terug betalen door de Boer en Wendel wel in de gaten. wij hebben daar ooit ook achterheen moeten zitten. Overigens hebben we ook ooit meer moeten betalen.

• Marièlle67

Wij vonden destijds ook dat de Boer en Wendel bepaald niet de goedkoopste was maar waren achteraf erg blij dat we toch gewoon voor hun optie via Kind en Toekomst hadden gekozen. Onze afreisdatum werd namelijk op donderdagmiddag om 16.00 uur opeens gewijzigd van vrijdagochtend vliegen i.p.v. zaterdagochtend vliegen. Omdat wij de tickets via Kind en Toekomst hadden geregeld hebben zij er ook zorg voor gedragen dat de tickets werden gewijzigd (zonder extra kosten) en hadden we daar zelf op dat toch al redelijk stressvolle moment dus geen zorgen om. Het was misschien wat duurder maar als er opeens iets wijzigt is het ook wel erg fijn dat je dan niet zelf in de telefoon hoeft te klimmen en alles uit hoeft te zoeken. Hadden we de optie van zelf tickets gekozen dan hadden we dat dus allemaal wel zelf moeten gaan regelen op het laatste moment.

En uiteindelijk bleek dat, in vergelijking met zelf regelen, het niet eens echt duurder was. De nota van de Boer en Wendel was alleen maar zo hoog omdat daar een idioot dure reisverzekering bij zat. Die hebben wij niet betaald en afgezegd omdat onze eigen reisverzekering veel goedkoper was en de kinderen vanaf de dag dat wij naar Nigeria vlogen gewoon meeverzekerde.

• monias

wij hadden niet de optie van zelf tickets regelen trouwens bij K&T, er werd ons niets gevraagd. Maar ik zou er toch ook niet voor kiezen denk ik.

• Marièlle67

Ons werd het ook niet gevraagd maar ik weet van meerdere mensen dat zij de Boer en Wendel te duur vonden en dus zelf tickets hebben geregeld. Van minstens twee van die stellen weet ik ook dat het ze uiteindelijk, omdat ze hun ticket op het laatste moment om moesten boeken meer geld heeft gekost dan wanneer ze het toch door de Boer en Wendel hadden laten regelen. Het blijft dus sowieso gokken of je er echt goedkoper mee uit zou zijn.