In de papieren van Kind en Toekomst staat ook dat je een geschat bedrag moet betalen voor de vliegreis, en dat deze later verrekend met je zal worden als het juiste bedrag duidelijk is. Dus dat gaat goedkomen hoor.
Bij K&T niet en ergens snap ik dat ook wel. Wij zijn van de hostels en de eenvoudige hotelletjes. In Beijing hadden we een giga hotelkamer met 2 enorem slaapkamers, 2 badkamers en een studeerkamer. K&T wil de gezinnen (als dat er meerdere zijn bij elkaar hebben en dat is natuurlijk volstrekt begrijpelijk.
Overigens best lekker om een beetje bewegingsruimte te hebben als je elkaar voor het eerst hebt ontmoet en dan 3 weken met elkaar moet doorbrengen….
zou er zelf niet aan moeten denken dat dit op een kamertje van 12m2 zou moeten…..terwijl ik daar op vakantie meer dan tevreden mee ben…
En de gezinnen bij elkaar is ook heel lekker voor de onderlinge band en steun!!
Persoonlijk vind ik het heel fijn dat KT alles voor ons regelt, dat scheelt een boel kopzorgen… Die hebben we al genoeg…. (wachten sinds 31-12 op LOA!!!!)
volgens mij heb je weinig inbreng. Wij vliegen bijvoorbeeld het liefste met de KLM en absoluut niet met China southern airlines. Maar dat lukte ook niet. En qua hotels willen wij juist altijd wat luxere hotels etc. etc. Met andere woorden, je moet je gewoon aanpassen en ook al komt het niet overeen met wat je normaal gewend bent, het hoort er gewoon bij.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?